FANDOM

Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: World at War. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops II. Temat tego artykułu pojawił się w trybie zombie produkcji Treyarch.

Grupa 935 – niemiecka grupa badawcza zajmująca się eksperymentami na zmarłych ludziach oraz pracami nad stworzeniem niemieckiej "Cudownej Broni" (niem. "Wunderwaffe") Jest wiele razy wspominana w trybie Zombie na prawie wszystkich mapach. Ich głównymi fabrykami są Der Riese, Rising Sun, Wittenau Sanatorium, pewne laboratorium na Syberii i Griffin Station.

CzłonkowieEdytuj

  • Ludvig Maxis – przywódca grupy i twórca Kosturów żywiołów, Ray Guna, Ray Guna Mark II i 31-79 JGb215.
  • Edward Richtofen – asystent Maxisa, główny antagonista trybu Zombie. Twórca Wunderwaffe DG-2, Monkey bomb i QED.
  • Sophia – asystentka i kochanka Maxisa.
  • H. Porter – twórca ulepszonych wersji Ray Guna, Ray Guna Mark II i Wave Guna.
  • Schuster – naukowiec który pomagał Richtofenowi przy MTD.
  • Groph – naukowiec który pomagał Richtofenowi spiskować przeciwko dr. Maxisowi, przełożony dr. Schustera i główny naukowiec w Griffin Station.
  • Peter McCain – Amerykanin, który został wysłany, by szpiegować grupę 935. Można go zobaczyć powieszonego w Shi No Numa.
  • Harvey Yena – amerykański naukowiec, stworzył ulepszoną wersją Padlinożercy – Hyena Infra-Dead.

DokonaniaEdytuj

Dokonania Ludviga Maxisa:

Dokonania Edwarda Richtofena:

Dokonania H. Portera:

Dokonania Harvey'a Yeny:

Pozostałe:

CiekawostkiEdytuj

  • Ta grupa nawiązuje prawdopodobnie do Japońskiej jednostki 731 z okresu drugiej wojny światowej która robiła eksperymenty na żołnierzach i cywilach np. działanie pocisków w różne części ciała lub działanie toksyn.
  • Logo tej grupy jest widoczne też na czapce Małpki z talerzami, na drzwiach w Der Riese, gdy teleporter przenosi gracza na mapie Kino der Toten i na taśmach filmowych w Kino der Toten.
  • Na dole logo widnieje symbol SS. Jednak tego symbolu nie ma na The Giant.
  • W grze DeadZ na szyi postaci Average Joe jest wytatuowany napis 935.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki