Wikia

Call of Duty Wiki

Misja:Grzechy ojca

Dyskusja0
1377stron na
tej wiki

Przekierowano z Grzechy ojca

Grzechy Ojca to 15 misja w Call of Duty 4. Jej celem jest schwytanie Viktora Zachejewa (syna Imrana Zachejewa ).

Opis misji Edytuj

Wcielamy się w Soap'a i oczyszczamy posterunek, gdzie ma przejechać konwój syna Zachejewa. Oddział Price'a wraz z oddziałem Kamarowa zdobywają placówkę i przebierają się w mundury poległych nieprzyjaciół. Zastawiają pułapkę; na dachu stacji paliwowej ukryli 2 nieprzebranych komandosów SAS z M249. Naprzeciwko stacji na dachu baru było 2 przebranych ludzi Kamarov'a z granatnikami przeciwpancernymi RPG (za ścianą na dachu baru był jeszcze skryty nieprzebrany Price, prawdopodobnie zabrakło dla niego munduru), koło samochodów przed barem 2 przebranych komandosów SAS wraz z Gaz'em (uzbrojeni w AK-47 i RPD), pod dachem stacji paliwowej 2 przebranych ludzi Kamarov'a z AK-47, i przebrany Soap z karabinem snajperskim oraz RPD, wraz z nieprzebranym Griggsem w drewnianej, niewysokiej wieży. Gdy Viktor wraz z ochroną zatrzymuje się Gaz przechodzi na drugą stronę, rozpoznając Syna Zachajewa. Wtedy rozpoczyna się atak. W czasie strzelaniny kierujący pojazdem terenowym Viktor uderza w wieżę, w której byli Soap i Griggs; wieża zawala się, ogłuszony Soap widzi, jak cel wychodzi ze swojego samochodu, który wybucha, a on ucieka. Price i inni zostają odpierać posiłki wysłane w miejsce zasadzki, a Soap i Griggs mają ścigać cel, który śledzi Black-Hawk. W połowie dociera do nas Gaz. W końcu docieramy na parking, za którym jest wielki, zniszczony budynek; tam ucieka cel, jednak nie można się tam dostać z powodu silnego ostrzału. Wezwany Sokół zabija napastników, ostrzeliwując balkony, okna i pozycję kaemu. Wtedy wbiegamy do zabudowania, likidwiując pozostałych przy życiu ultranacjonalistów. W środku znajdowała się umocniona pozycja kaemu, jednak Sokół zajmuje się nią, co umożliwia wejście na klatkę schodową, po której widać, jak wchodzą już komandosi Kamarow'a. Na dachu zauważamy otoczony cel; Price i Gaz proszą, aby Viktor odłożył broń. Griggs pyta się, czy może strzelić celowi w nogę, jednak Price odmawia, gdyż boi się ryzyka. Chwilę potem Syn Zachajewa spuszcza broń w dół, i schodzi z podestu; jednak nagle przystawia sobie pistolet pod twarz i strzela. Wszyscy są widocznie sfrustrowani sytuacją, misja kończy się.

Sins of the Father Campaign-1-

Ciekawostki Edytuj

  • Jeśli gracz podczas misji zabije Viktora, misja kończy się niepowodzeniem.

Więcej od Wikii

Losowa wiki