FANDOM

MW2icontr

Hotel Whiskey – czternasta misja w grze Call of Duty: Modern Warfare 2, polegająca na odbiciu Białego Domu z rąk Rosjan.

OpisEdytuj

Misja rozpoczyna się w bunkrze w pobliżu Białego Domu, do którego Rangerzy dostali się podczas misji "Drugie słońce". Po wyjściu na powierzchnię sierżant Foley kieruje na wschodnie skrzydło swój zespół, będący pod ostrzałem umiejscowionych na dachu budynku karabinów maszynowych. Po dotarciu do środka, żołnierze dowiadują się, że za dwie minuty amerykańskie lotnictwo zrówna miasto z ziemią, aby pozbyć się z niego wszystkich Rosjan. W tym czasie Rangerzy muszą dostać się na dach i odpalić na nim zielone flary, aby powstrzymać bombardowanie. Po dotarciu do celu widać, że Amerykanom udało się zdobyć wszystkie budynki w okolicy, co oznacza, że miasto zostało odbite.

PostacieEdytuj

BronieEdytuj

  Broń startowa  
Wyposażenie zdobyte w misji Drugie słońce w przypadku kontynuacji gry. W przeciwnym razie poniższe wyposażenie.
  Broń do znalezienia  

CiekawostkiEdytuj

  • "Whiskey Hotel" oznacza w alfabecie fonetycznym ICAO "WH", czyli Biały Dom (ang. White House).
  • W tej misji, podobnie jak w poprzedniej, nie działa ani komunikacja radiowa z dowódctwem, ani celowniki laserowe. Również nie funkcjonują celowniki ACOG, choć ich budowa jest oparta na innej technologii.
  • Jeśli gracz nie dotrze na dach przed upływem czasu, nie ujrzy przelatujących bombowców, jednak zostanie zabity przez wybuch.
  • Termin "Hotel Whiskey" nawiązuje do piosenki Hanka Williamsa.
  • Dłonie Ramireza nie są poranione tak jak to miło miejsce w poprzedniej misji. Co ciekawe, wcześniej tego błędu nie było.