FANDOM

MW3tr RealWorldtr

Ił-96-300-PU- pojazd występujący w Call of Duty: Modern Warfare 3.

Call of Duty: Modern Warfare 3 Edytuj

Ił-96 to rosyjski samolot pasażerski zaprojektowany w biurze konstrukcyjnym Iljuszyna. Służy on jako samolot najwyższych władz Federacji Rosyjskiej.

W grze właśnie ten samolot służy jako transport rosyjskiej delegacji do Hamburga na pokojowe negocjacje z Amerykanami. Terroryści z Wewnętrznego Kręgu nie chcieli na to pozwolić, ich celem było, by Rosja dalej walczyła. Ci terroryści jeszcze przed startem zakradli się na pokład samolotu i gdy ten był w powietrzu, zaatakowali pilotów. W takim wypadku doszło do walk pomiędzy Wewnętrzym Kręgiem a FSO ochraniającymi prezydenta i innych polityków. Wkrótce doszło do katastrofy tego samolotu. Zginęło wielu, jednak cała delegacja, w tym prezydent Worszewski przeżyli. W miejscu katastrofy doszło do walk pomiędzy terrorystami i FSO. Niestety, tym pierwszym udało się zabić wszystkich przeciwników i członków delegacji, a prezydent został porwany, by nie dotarł na szczyt w Hamburgu.

Operacje specjalne Edytuj

W misji operacji specjalnych "Porywacz" wcielamy się w członka FSO, który po cichu musi uratować córkę rosyjskiego prezydenta. Cała misja dzieje się w miejscu katastrofy tego samolotu.