Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 3.
„Kiedy słyszysz I.S.U., to znaczy, że jest już za późno.”
— Cytat z gry

I.S.U. (Inteligentny System Uzbrojenia) (ang. I.M.S.) – nagroda serii zabójstw pojawiająca się w Call of Duty: Modern Warfare 3 otrzymywana po zdobyciu pięciu zabójstw bez śmierci.

Call of Duty: Modern Warfare 3Edytuj

I.S.U. to system eliminacji wrogiego personelu, podobnie jak "Mina skacząca". Z wyglądu przypomina on pudełko wystrzeliwujące pociski które następnie opadają w dół i rażą wszystkich przeciwników w zasięgu 6.5 metra, jednak jedynie cztery pociski mogą zostać wystrzelone zanim system uruchomi tryb auto-destrukcji.

I.S.U. wydaje wysoki, piskliwy dźwięk, oznaczający że cel został namierzony i następuje próba jego eliminacji. Ładunki wybuchowe które zostają z niego wystrzelone prawie zawsze gwarantują natychmiastową śmierć wroga, pomijając graczy z tarczą kuloodporną czy tarczą (perk). Nagrodę tą można czasowo zdezaktywować używając granatów błyskowych lub ogłuszających.

Przedmiot ten może zostać zniszczony na kilka sposobów, Granat IEM jest w stanie tego dokonać, drugim sposobem jest strzelanie do tego zanim nie zostanie zniszczony; atak nożem również spowoduje destrukcję I.S.U. Położenie drugiego I.S.U. na pierwszym również to spowoduje. Dodatkowo, gracz może się uchronić przed śmiercią używając Systemu Trophy

GaleriaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • I.S.U. musi wystrzelić 3 pociski aby zlikwidować Kolosa,
  • Możliwością jest zabicie wroga przez strzał w głowę za pomocą tej nagrody serii ofiar,
  • System będzie również atakował drony zwiadowcze,
  • Da się uniknąć śmierci spodowowanej eksplozją pocisku tego systemu, poprzez wczołganie się na jego środek,
  • Na górze pocisku które I.S.U. wystrzeliwuje, można zauważyć napis "reusable".