Cod5topright

Ich kraj, ich krew – piąta misja kampanii w Call of Duty: World at War.

OpisEdytuj

Akcja dzieje się 17 kwietnia 1945 roku czyli 3 lata po wydarzeniach z misji "Wendeta". Misja zaczyna się w jednej z chat, gdzie Niemcy przetrzymują szeregowego Dmitrija. Rosjanin zostaje uratowany przez Reznowa i jego towarzyszy. Wojska rosyjskie rozpoczęły ofensywę, której celem jest zdobycie wzgórz Seelow. Po walce nad rzeką gracz dostaje wybór, atak prawą lub lewą stroną. Rosjanie kontynuują ofensywę, w której głównym celem jest przełamanie niemieckich linii obronnych. W końcu atakujący żołnierze natrafili na wioskę, która była broniona przez cztery czołgi niemieckie. Po zniszczeniu ich żołnierze zostają zaskoczeni przez kolejny nieprzyjacielski pojazd, który wyjechał z jednego z budynków, z którym Dmitrij oczywiście sobie poradził. Radzieccy żołnierze natrafiają na swoje czołgi. Tu Reznow pozwala Dmitrijowi wsiąść, gdyż twierdzi, że zasłużył na odpoczynek w przeciwieństwie do Czernowa, któremu kazał biec na piechotę. Zaraz potem Reznow ze swoimi żołnierzami wkroczyli do niemieckiego obozu, gdzie bronili się już ostatni wrogowie. W końcu po krwawej walce udało się przełamać obronę. Po przemowie Reznowa misja się kończy.

  • Pod mapą znajdują się trzy FG-42 i dziwny, kamienny blok.
  • Przy strumyku, gdzie rozgrywała się bitwa czołgów można zauważyć, że rosyjski dowódca czołgu zamiast typowej czapki dla czołgistów ma uszankę.