FANDOM

MW2icontr

Jak za dawnych czasów – przedostatnia misja aktu III w Call of Duty: Modern Warfare 2.

OpisEdytuj

Gracz ponownie wciela się w Soapa. Celem misji jest schwytanie i zlikwidowanie generała Shepherda. Broni go Kompania Cieni. Po zlikwidowaniu patroli, Soap i Price zjeżdżają linami na dół eliminując kolejnych dwóch żołnierzy po czym wchodzą do jaskini. Po ominięciu kolejnych patroli nieprzyjaciół w końcu dochodzą do pomieszczenia w którym zaraz potem dokonują wyłomu żołnierze Kompani Cieni. Po przejściu przez kładkę i wyeliminowaniu kolejnego oddziału nieprzyjaciela, wkraczają do sali gdzie tam już generał Shepherd przygotował materiały wybuchowe. Po wprowadzeniu kodu sterującego drzwiami obydwaj uciekają z zawalającej się jaskini lecz w trakcie ucieczki Soap obrywa od wybuchu. Shepherd rozkazuje przeprowadzić niebezpiecznie bliski ostrzał w celu wyczyszczenia Soapa i Price'a co tak naprawdę skończyło się tylko śmiercią walczących na tym obszarze jego żołnierzy. Po krótkiej wymianie ognia z pozostałymi wrogami, obaj żołnierze dostają się do kolejnej jaskini do której zbiegł generał. W tym momencie misja się kończy.

Postacie Edytuj

BronieEdytuj

  Broń startowa  
  Broń do znalezienia