FANDOM

MW2icontr

James Ramirez – postać grywalna występująca w Call of Duty: Modern Warfare 2. Jest Amerykaninem, a z pochodzenia prawdopodobnie Latynosem (nazwisko Ramirez jest bardzo popularne w Meksyku lub Hiszpanii). Walczył w misji afgańskiej, podczas rosyjskiego desantu na Karolinę Północną w obronie Waszyngtonu gdzie m.in. odbijał Biały Dom oraz prawdopodobnie w okolicach Nowego Jorku. Należy do 75. pułku Rangerów wraz z sierżantem Foley'em, Kapralem Dunnem i Josephem Allenem.

CiekawostkiEdytuj

  • Jego jednostka jest ciągle aktywna, można to zobaczyć w przerywniku do misji "Czarny wtorek", gdzie pokazani są w pobliżu Nowego Jorku.
  • W misji "Drugie słońce" ma poparzone dłonie, ale w misji "Hotel Whiskey" już nie. Co ciekawe, w starych wersjach gry, nie było tego widocznego błędu.
  • Nazwisko Ramirez nigdy nie pojawia się w Afganistanie.
  • Podczas wszystkich misji Ramireza, wyliczono że jest aż 56 skryptów w których różni żołnierze dają mu rozkazy (większość z nich należy do Foleya), z czego internauci stworzyli masę memów w których sierżant Foley daje postaci niemożliwe do zrobienia lub totalnie absurdalne rozkazy.
  • Jest jedyną postacią grywalną w Modern Warfare 2, która w ostatniej misji w której występuje, nie jest umierająca.