FANDOM

Cod4topright MWRtopright

Jeden strzał, jeden trup – trzecia misja aktu II gry Call of Duty 4: Modern Warfare i Call of Duty: Modern Warfare Remastered.

OpisEdytuj

Gracz wciela się w porucznika Price'a, który wraz z kapitanem MacMillanem dostał się na pozycję strzelecką. Po trzech dniach oczekiwania, na miejsce przybywa Imran Zachajew, który próbuje sprzedać pręty paliwowe Ultranacjonalistom. Chwilowo zasłania ich wrogi Hind. MacMillan każe Price'owi obserwować flagę, aby orientować się w wietrze. W pewnym momencie chorągiewka zatrzymuje się. To ten moment. Price oddaje strzał. Kaliber .50 urywa Zachajewowi ręke. Snajperzy są zmuszeni po chwili uciekać, bo terroryści zorientowali się, skąd padły strzały. Spuszczają się więc na linie, na dół wieżowca i uciekają przed Rosjanami. Po strzelaninie, pojawia się wrogi helikopter. Price'owi udaje się co prawda zastrzelić pilota, ale spadająca maszyna rani MacMillana w nogę, przez co gracz zmuszony jest nieść go przez resztę misji. Po dotarciu na pozycję, gdzie ma wylądować helikopter, Price zabezpiecza miejsce i kładzie MacMillana za diabelskim młynem. Po chwili pojawiają się kolejni przeciwnicy. Wspólnie snajperzy bronią się, aż do przylotu helikoptera. Obydwaj wsiadają do niego a misja kończy się.

BronieEdytuj

  Broń startowa  
Jeżeli gracz wymieni USP .45 w misji Wszyscy w kamuflażu otrzyma AK-47.
  Broń do znalezienia  

CiekawostkiEdytuj

  • Gdy z pomocą komend gracz dostanie się do miejsca spotkania, może zobaczyć martwe ciało Zachajewa oraz leżącą obok niego rękę.
  • Helikopter ewakuujący ma określony limit oczekiwania. Jeśli gracz nie dotrze do niego, to on odleci.
  • W odnowionej wersji Modern Warfare, w samochodzie obok Zachajewa, widać Makarowa i Juriego. Jeżeli po strzeleniu do Zachajewa gracz zabije Makarowa, otrzyma osiągnięcie Paradoks. Ponadto ukończy ukryty cel "Zmień przyszłość".

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki