Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 2.

Jedyny łatwy dzień... był wczoraj – czwarta misja aktu II w Call of Duty: Modern Warfare 2.

OpisEdytuj

Celem misji jest zdobycie platformy wiertniczej, by otworzyć drogę do gułagu. Na początku, podróżując przez syberyjską wodę drużyna dociera na pierwszy poziom platformy. Eliminuje dwóch strażników, pnie na górę i zabija kolejnego strażnika. Następnie dokonuje wyłomu, uwalniając pierwszą grupę zakładników. Po tym wydarzeniu drużyna wchodzi na następny poziom, gdzie obserwuje patrolujący helikopter. Gdy odlatuje zostaje dokonany kolejny wyłom. Po wyłomie gracz podkłada C4 i alarmuje strażników. Rozpoczyna się krwawa walka. Na najwyższym poziomie platformy przeszkadza zasłona dymna. Po jej zniknięciu drużyna dokonuje ostatniego wyłomu tym samym kończąc walkę. Następnie wybiera się na szczyt platformy, aby wsiąść do helikoptera i odlecieć w stronę Gułagu.

  W helikopterze  

CiekawostkiEdytuj

  • Nazwa misji to motto oddziałów Navy SEALs
  • Gdy przelatuje helikopter można się swobodnie poruszać.
  • Gdy Task Force 141 odbija zakładników, nie uwalnia ich z kajdanek.
  • Jeżeli gracz wymieni bronie startowe na inne i podłoży C4, nie stracą one tłumików. W ten sposób można je z powrotem podnieść i korzystać z nich do końca misji.