FANDOM

CoD2tr

John Davis - to drugi bohater gry Call of Duty 2. Jest on sierżantem 7 dywizji pancernej.

II Wojna ŚwiatowaEdytuj

Davis został przydzielony do oddziału sabotującego zapasy paliwa, by uniemożliwić niemcom działanie czołgami i pojazdami na froncie. Potem przeszukał bunkier odnajdując cenne dokumenty dla wywiadu. Po wyjściu z bunkra przyjechał transporter opancerzony Universal Carrier z prośbą o pomoc w obronie miasteczka o czym poinformował nas Kapitan Price. Po dojechaniu do wioski gracz musiał odpierać ataki na z różnych stron, a kiedy szeregowy Macgregor połączył się z operatorem artylerii, musiał flarą zaznaczać cel ataku, którym były czołgi. Następnie Davis uczestniczył w przejściu przez wyłom w polach minowych, który zrobili saperzy. po przejściu przez okopy nasz bohater dostał rozkaz przeszukania budynku w niewielkiej wiosce w poszukiwaniu radia. po połączeniu ze sztabem zostaliśmy poinformowani o zadowalającym tempie działań. Po tym zdarzeniu Davis i reszta oddziału za zasługi została przydzielona do zdobywania portu El Daba. Potem na 2 misje nie jesteśmy głównym bohaterem ale czołgistą. Następnie jesteśmy już w Tunezji, gdzie gracz musi się wycofać pod wpływem kontrataku nieprzyjaciela. W następnej misji Davis odbija miasto Toujane zajęte w poprzedniej misji przez faszystów. Ostatnią misją w Afryce jest zdobywanie Matmata.

Dalej Davis uczestniczy w Bitwie o Caen w której to mn. zajął skrzyżowanie dróg z innych miejscowości do Caen, zajmował niemiecki sztab polowy, czy zniszczył tygrysa