FANDOM

Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops. Temat tego artykułu pojawił się w trybie zombie produkcji Treyarch. Temat tego artykułu jest związany z realnym życiem.
„Nie módlcie się o łatwe życie, przyjaciele. Módlcie się o bycie silniejszymi”
— JFK na "Five"

.

John Fitzgerald Kennedy (JFK) - były prezydent USA, występuje w Call of Duty: Black Ops w misji Departament obrony w Pentagonie i w trybie zombie na mapie "Five".

KampaniaEdytuj

John F. Kennedy pojawia się w Pentagonie w misji Departament obrony, w której zleca Masonowi zabicie Dragowicza. 12 dni później prezydent zostaje zamordowany w Dallas. Oskarżonym o zabójstwo został Lee Harvey Oswald, jednakże z przerywnika filmowego na końcu gry wynika, że Alex Mason był również w to zamieszany. Prawdopodobnie to on oddał strzał w stronę prezydenta, przyczyniając się do jego śmierci.

Tryb ZombieEdytuj

John F. Kennedy to także postać w trybie zombie na mapie "Five". Jego licznik punktów jest biały (tak samo jak Tanka Dempseya i Sary Michelle Gellar). Podczas negocjacji z Fidelem Castro, Robertem McNamarą i Richardem Nixonem, do Pentagonu dostają się zombie. Prezydent otwiera zbrojownię a następnie cała czwórka walczy przeciw niekończącym się hordom zombie.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki