FANDOM

BlackopsNewTopright Ztr RealWorldtr
„Nie módlcie się o łatwe życie, przyjaciele. Módlcie się o bycie silniejszymi”
— JFK na "Five"

John Fitzgerald Kennedy (JFK) – były prezydent USA, występuje w Call of Duty: Black Ops w misji "Departament Obrony" w Pentagonie i w trybie zombie na mapie "Five".

Kampania

John F. Kennedy pojawia się w Pentagonie w misji "Departament Obrony", w której zleca Masonowi zabicie Dragowicza. 12 dni później prezydent zostaje zamordowany w Dallas. Oskarżonym o zabójstwo został Lee Harvey Oswald, jednakże z przerywnika filmowego na końcu gry wynika, że Alex Mason był również w to zamieszany, jednak nie oddał on strzału w stronę prezydenta i nie przyczynił się do jego śmierci.

Tryb Zombie

John F. Kennedy to także postać w trybie zombie na mapie "Five". Jego licznik punktów jest biały (tak samo jak Tanka Dempseya i Sary Michelle Gellar). Podczas negocjacji z Fidelem Castro, Robertem McNamarą i Richardem Nixonem, do Pentagonu dostają się zombie. Prezydent otwiera zbrojownię a następnie cała czwórka walczy przeciw niekończącym się hordom zombie.

Ciekawostki

  • W skrzynce pocztowej Kennedy'ego, w systemie informacyjnym CIA, można było zobaczyć, że Evelyn Cross i John Trent wysyłali do niego e-maile mające na celu ostrzec prezydenta.
    • Evelyn Cross w swojej wiadomości wysłanej 26 czerwca, 1963, próbował przekonać prezydenta żeby "rozważył" nieznaną ofertę od pewnej osoby. Nalegał aby Kennedy z niej skorzystał "nim będzie za późno".
    • Wiadomość Johna Trenta, wysłana dzień przed zamachem na prezydenta, miała być "ostatnim ostrzeżeniem" o nieznanym wydarzeniu, co prawdopodobnie miało związek z jego zamachem.
  • Kennedy ma dwóch aktorów głosowych. W misji "Departament Obrony" dubbinguje go Chriss Anglin, natomiast na mapie "Five", w trybie zombie, tym razem głos podkłada Jim Meskimen.

Galeria