FANDOM

MW2icontr MW3tr

Joseph Allen – grywalna postać występująca w Call of Duty: Modern Warfare 2. Żołnierz US Army Rangers, który po operacjach w Afganistanie został przeniesiony do CIA

ŻyciorysEdytuj

AfganistanEdytuj

Początkowo pokazywał Afgańskiej Armii Narodowej jak obchodzić się z bronią. Potem przeszedł szkolenie w "Piekiełku". W dalszym etapie gry Joseph wyrusza z rangerami aby ustabilizować sytuację w "Czerwonej Strefie". Podczas operacji stabilizowania sytuacji, Allen musi osłaniać pojazd mostowy M104 Wolverine. Następnie za sterami M1026 HMMWV‎ wpada w zasadzkę przygotowaną przez tamtejszą milicję. Po ucieczce z ostrzeliwanej przez RPG-7 strefy, Allen ukrywa się w pobliskim budynku. Wraz z sierżantem Foleyem i kapralem Dunnem i grupką ocalałych z zasadzki, Joseph szturmuje na pobliską szkołę, którą uwalnia od okupacji Opozycji. Po odwrocie z pola działań, gen. Shepherd przenosi Allena do CIA.

Nic po rosyjskuEdytuj

Jego zadaniem było zdobycie zaufania Makarowa po to, by poznać jego plany i ostatecznie go wyeliminować. Makarow dokonał wraz z Allenem masakry na lotnisku Zachajewa. Makarow, wiedząc (najprawdopodobniej dowiedział się o tym od Sheperda), że Allen jest amerykańskim szpiegiem, postrzelił go w momencie ewakuacji zostawiając jego zwłoki na terenie lotniska. Gdy Rosjanie go zidentyfikowali, rozpoznali w nim amerykańskiego szpiega. To oraz fakt, że językiem którym posługiwali się terroryści był angielski, a użyta podczas masakry broń w większości była Amerykańska (M4A1, M240), sugerowało, że zbrodni dopuścili się Amerykanie. Rosja po tym wydarzeniu wypowiedziała wojnę z USA, co było głównym celem Makarowa.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki