FANDOM

Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: United Offensive. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Finest Hour. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty 2. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty 2: Big Red One. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty 3. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Roads to Victory. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty 4: Modern Warfare. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty 4: Modern Warfare w wersji na Nintendo DS. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: World at War. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: World at War w wersji na Nintendo DS. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: World at War: Final Fronts. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 2. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare: Mobilized. Temat tego artykułu pojawił się w komiksie Modern Warfare 2: Ghost. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Classic. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops (Nintendo DS). Temat tego artykułu pojawił się w prequelu Find Makarov: Operation Kingfish. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 3. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 3: Defiance. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops II. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops Declassified Temat tego artykułu pojawił się w opowiadaniu Rightful King Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Ghosts. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Advanced Warfare Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Strike Team Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops III. Temat tego artykułu pojawił się w trybie zombie produkcji Treyarch. Temat tego artykułu pojawił się w trybie Wyginięcia.
M4A1.png

M4A1 z Call of Duty: Modern Warfare 2

Karabin automatyczny (lub Karabin szturmowy) – rodzaj broni strzeleckiej występujący w serii Call of Duty, łączący cechy pistoletów maszynowych i lekkich karabinów maszynowych.

Z wyjątkami cechuje się wysoką celnością nawet na dalekich dystansach, solidnych obrażeniach i nie najgorszą mobilnością. Jednak z powodu konstrukcji map oraz tempa rozgrywki jest rzadziej wykorzystywana niż pistolety maszynowe czy strzelby.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki