FANDOM

CoD2tr CoD3tr Cod5topright CoD5FFtr BlackopsNewTopright WWIItopright Ztr

Karabin okopowy M1897 – amerykańska strzelba występująca w Call of Duty 2, Call of Duty 3, Call of Duty: World at War oraz Call of Duty: Black Ops.

Call of Duty 2Edytuj

W Call of Duty 2 karabin okopowy M1897 występuje tylko w trybie wielu graczy. Jest on bardzo dobrą bronią na krótkie dystanse, doskonale przydaje się na mapach: Brecourt, Normandy i w stacji czołgów w Railyard. Jest on dostępny na każdej mapie.

GaleriaEdytuj

Call of Duty 3Edytuj

W Call of Duty 3 M1897 przeszedł duże zmiany w wyglądzie. Ponadto został powiększony odrzut. Występuje zarówno w kampanii, jak i trybie wielu graczy. W kampanii poza graczem używa go również Huxley i Marcel, natomiast w trybie wielu graczy używają go Rangersi, Wehrmacht i SAS.

GaleriaEdytuj

Call of Duty: World at WarEdytuj

Kampania Edytuj

Karabin okopowy M1897 pojawia się jako standardowa strzelba na wyposażeniu wojsk amerykańskich. Gracz znajdzie tą broń w następujących misjach:

  • "Semper Fi" oraz "Mały opór", gdzie korzysta z niego Tom Sullivan, W misji "Mały opór" będzie możliwość po raz pierwszy z niej skorzystać.
  • "Spalić ich" oraz "Nieugięty", gdzie broń jest rozrzucona po mapie. Gracz powinien mieć na uwadze, że pojawia się dość rzadko, więc nie powinien bezsensownie marnować amunicji.

M1897 charakteryzuje się krótkim zasięgiem skutecznym, na którym zabija na jedno trafienie. Czasem pojawia się z dodatkiem bagnet, który jest równie skuteczny, co nóż. Broń zdolna do gibowania przeciwników.

Tryb dla wielu graczy Edytuj

Karabin okopowy stanowi część klasy domyślnej Saper, która jest dla gracza dostępna od 2. poziomu. W porównaniu do Dubeltówki ciężej zabić na jedno trafienie, ale ma więcej nabojów w magazynku i większą celność. Dodatkowo można zamontować bagnet, który pomaga w skrytobójczej walce. Podczas korzystania z broni zalecane są 2 atuty: Pewne celowanie oraz Moc obalająca zwiększające skuteczność bojową broni.

Dostępne dodatki: Edytuj

Tryb zombie Edytuj

M1897 pojawia się na każdej mapie i można ją zdobyć zarówno ze skrzynki losującej jak i ze ściany za 1500 punktów. Broń sprawdza się w walce na krótki dystans i dopiero w rundzie 13 nie zabija zombie na jedno trafienie. Jak w przypadku każdej broni tego typu słabo zarabia się nią punkty. Po ulepszeniu nazywa się Gut Shot. Ulepszenie zwiększa skuteczność bojową, a dodatkowo gracz przeładowuje maksymalnie 2 naboje na raz. Wysoce skuteczna w walce z piekielnymi psami, dodatkowo nie będzie problemu z uzupełnieniem braków w amunicji.

Karabin okopowy M1897 a Gut Shot Edytuj

Karabin okopowy M1897 Gut Shot
Obrazek Szczelba Strzala
Obrażenia 120 x8 (960) 240 x10 (2400)
Tryb ognia Pump-action Pump-action
Szybkostrzelność 70 RPM 70 RPM
Pojemność magazynka 6 10
Maksymalna amunicja 60 60
Czas przeładowania 0.6 s na każdy nabój 0.3 s na każdy nabój
Mobilność Duża Duża
Zasięg Mały
Inne Brak Więcej śrucin w naboju
Ładowanie do 2 nabojów na raz

GaleriaEdytuj

Call of Duty: World at War: Final FrontsEdytuj

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Black OpsEdytuj

Karabin okopowy M1897 powraca w trybie zombie, jednak tylko na czterech mapach z dodatku Rezurrection: Nacht der Untoten, Verrückt, Shi No Numa i Der Riese. Broń praktycznie nie zmieniła się od czasu World at War.