FANDOM

Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: United Offensive. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Finest Hour. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Roads to Victory. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty 2. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty 2: Big Red One. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty 3. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty 4: Modern Warfare. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: World at War. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: World at War w wersji na Nintendo DS. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: World at War: Final Fronts. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 2. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops (Nintendo DS). Temat tego artykułu pojawił się w trybie zombie produkcji Treyarch. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 3. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops II. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Advanced Warfare Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops III. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Infinite Warfare.

  Karabin Snajperski - Jeden z typów broni występujący w serii Call of Duty od początku jej istnienia.

Charakterystyka Edytuj

  Karabiny snajperskie są bronią dalekiego zasięgu i jako jedyne są w stanie wyeliminować wroga jednym trafieniem niezależnie od dystansu. Poważną wadą tej broni jest niska szybkostrzelność i mała liczba nabojów w zapasie/magazynku, przez co jest wysoce nieskuteczna w starciu na bliski dystans. Może mieć większą użyteczność, jeśli gracz zdecyduje się stosować technikę tzw. "Quick scopingu" (pol. szybkie celowanie), ale bez dobrego refleksu oraz precyzji lepiej z niej nie korzystać.

Lista karabinów snajperskichEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki