Cod5topright BlackopsNewTopright BO2topright BO3topright IWtopright MWRtopright Ztr Tryb zombie ikona IW

Katana – tradycyjny japoński miecz i broń do walki wręcz, występujące w Call of Duty: Black Ops III, Call of Duty: Infinite Warfare i Call of Duty: Modern Warfare Remastered. Broń pojawia się również w Call of Duty: World at War, Call of Duty: Black Ops i Call of Duty: Black Ops II.

Call of Duty: World at WarEdytuj

Katana używana jest przez Japońską armię. Nie można w żaden sposób zdobyć tej broni. Mimo to w plikach gry znajduje się ikona katany, co wskazuje na to, że miała być dostępna jako broń.

GaleriaEdytuj

Tryb Zombie produkcji TreyarchEdytuj

W trybie zombie katana jest częścią modelu postaci Takeo Masakiego i nie można z niej skorzystać. Używa on jej do zabicia przeciwników w intrach map Origins, The Giant, Der Eisendrache i Zetsubou No Shima. W przerywniku filmowym po ukończeniu Easter Egga Seeds of Doubt dwie katany używane są w rytuale seppuku. Oryginalny Takeo używa pierwszej do rozcięcia sobie brzucha, a młody Takeo – drugiej do ścięcia głowy oryginalnego.

Call of Duty: Black Ops IIIEdytuj

MultiplayerEdytuj

Katana pod nazwą Droga smutków została dodana w aktualizacji z 13 września 2016 r.

Tryb ZombieEdytuj

Droga smutków pojawia się również na mapie Revelations, gdzie potrafi zabić zombie jednym uderzeniem do 42. rundy. Aby ją odblokować gracz musi najpierw ukończyć wszystkie poprzednie Easter Eggi. Wtedy to w pomieszczeniu startowym pojawi się wiązka światła na lampie ciężarówki. Gracz musi podnieść ją a następnie wykonać trzy kroki Easter Egga For The Good Of All. W kroku 4. po teleportowaniu do Domu, należy odłożyć wiązkę na występującą tam skrzynkę losującą. Gdy ta ją wchłonie, po powrocie wystarczy udać się do świątyni w Shangri-La i kupić Drogę smutków za 500 punktów.

Call of Duty: Infinite WarfareEdytuj

Katana może zostać zdobyta na mapie Shaolin Shuffle.

Call of Duty: Modern Warfare RemasteredEdytuj

Katana pod nazwą Samurai została dodana w aktualizacji z 14 marca 2017 r.