Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty 4: Modern Warfare. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare Remastered.
20px-Disambig-icon.png Dla misji występującej w Call of Duty: Modern Warfare 2, patrz Koniec gry (Modern Warfare 2).

Koniec gry – dwudziesta i ostatnia misja kampanii w Call of Duty 4: Modern Warfare. Celem jest ucieknięcie do punktu ewakuacji.

OpisEdytuj

Misja rozpoczyna się, gdy załoga gracza rusza rosyjskim UAZ-469 z garażu po wydarzeniach z misji Nie można walczyć w Sali Wojennej. Oprócz jeepa gracza istnieją jeszcze dwa, które wyjeżdżają wcześniej. Jeden z nich jest załadowany żołnierzami Marines a drugi SAS. Gdy drużyna zaczyna jazdę, od razu atakują ją ciężarówki załadowane rosyjskimi żołnierzami. Po ich zniszczeniu, bohaterów atakuje śmigłowiec Mi-24 Hind, po czym odlatuje i niszczy drogę przed jeepem. Następnie wybucha cysterna z gazem raniąc wszystkich z wyjątkiem Griggsa. W tym samym czasie Ultranacjonaliści przejmują most. Griggs próbuje przenieść gracza w bezpieczne miejsce, ale ginie. Nagle pojawia się Imran Zachajew i dwóch innych żołnierzy. Zachajew zabija Gaza, a jego żołnierze dwóch innych członków SAS. Niespodziewanie nad Zachajewem wybucha jego helikopter zestrzelony przez Lojalistów. Odwraca to jego uwagę wystarczająco, aby John Price podał pistolet Colt 45 "Soapowi", by ten zabił wrogów. Po ich śmierci Lojaliści ratują gracza a gra się kończy.

PostacieEdytuj

  • Jest to jedyna misja, w której występuje M60E4.
  • Pewien błąd pozwala graczowi posiadać jednocześnie trzy bronie. Aby to osiągnąć, należy podczas zawalania się mostu podnieść RPG.
  • Wpisując komendę give all można uzyskać FIM-92 Stinger. Co ciekawe broń ta posiada model AT4 i nie można z niej wystrzelić nawet po namierzeniu nią wrogiego Mi-24.
  • Jeżeli gracz użyje komendy god i nie zabije na moście Zachejewa, to przeciwnik, po dłuższej chwili próby zabicia gracza, schowa Desert Eagle'a i wyciągnie dodatkowy pistolet.
  • Jeżeli gracz użyje komendy ufo i spojrzy z boku na Zachajewa zabijającego Gaza, może dostrzec, że strzela mu w rękę.
  • Można zobaczyć, że osoby prowadzące wrogie pojazdy używają identycznych modeli postaci co Farmer.
  • W tej misji umiera najwięcej postaci fabularnych w całej grze.