BO3topright Ztr

Kreema'ahm la AhmahmCudowna Broń występująca na mapie Der Eisendrache. Stanowi jedno z ulepszeń Gniewu starożytnych.

Opis

Kreema'ahm la Ahmahm pełni rolę łuku burzy. Od oryginalnego Gniewu starożytnych różni się jedynie zwiększoną ilością strzał do 75 oraz nowymi atakami. Przy niepełnym naciągnięciu cięciwy trafienie wywołuje niewielki wybuch i pozostawia małą kulę elektryczną. Ta natomiast potrafi wystrzelić błyskawice w pobliskich zombie i zabić ich. Atakiem przy w pełni naciągniętej cięciwie jest za to wytworzenie pojedynczej błyskawicy. Porusza się ona po ograniczonym obszarze i wytwarza kolejne błyskawice, rażące zbliżających się zombie. W ten sposób może nawet tymczasowo unieruchomić Panzer Soldata. Efekt ten trwa dziesięć sekund.

Zdobywanie

W pierwszej kolejności gracz musi udać się do bastionu. Na jednej z wież widnieje symbol burzy, a nad nim można ujrzeć wiatromierz, który należy trafić Gniewem starożytnych. W ten sposób powstanie dziura i wypadnie z niej złamana strzała. Gracz musi ją podnieść.

Następnym zadaniem jest podpalenie trzech ognisk przy pomocy Gniewu starożytnych.

  • Pierwsze z nich można ujrzeć, wyglądając za mur przed wejściem do pokoju radiowego.
  • Drugie widać przez dziurę w pomieszczeniu na piętrze przedbramia.
  • Ostatnie natomiast można dostrzec, patrząc wysoko po prawej stronie, po wyjściu z hangaru na platformie rakiety.

Po podpaleniu ognisk gracz musi dostać się do krypty i poczekać na antygrawitację. Na ścianach znajduje się pięć dużych, kamiennych płyt z symbolem podmuchu wiatru. Nie dotykając ziemi należy przebiec po każdym z nich. Dotknięcie symbolu, ukończenie i niepowodzenie zadania sygnalizowane są odpowiedniki dźwiękami.

Następnym zadaniem jest naładowanie elektrycznością podpalonych wcześniej ognisk. W tym celu należy najpierw napełnić trzy iskrzące się urny, zlokalizowane:

  • pod schodami w pokoju radiowym;
  • pod L-CAR 9 w pomieszczeniu na piętrze przedbramia;
  • w rogu hangaru na terenie platformy rakiety.

Urny napełnia się duszami zabijanych w pobliżu zombie. Każda potrzebuje pięciu. Po napełnieniu urny gracz musi w jej pobliżu w pełni naciągnąć cięciwę łuku. Wywoła to iskrzenie się grotu strzały. Teraz wystarczy trafić najbliższe ognisko. Jeżeli gracz spudłuje, musi wrócić do urny i ponownie naciągnąć cięciwę.

Po naładowaniu ognisk, gracz musi dostać się z powrotem do bastionu. Pod wieżą, z której odbierało się złamaną strzałę, widać niebieską mgiełkę. Po dokonaniu z nią interakcji, ta uniesie się. Po chwili w tym samym miejscu pojawi się przekłuta strzała, którą należy podnieść.

Gracz musi wrócić do krypty i odłożyć strzałę na grobowcu z symbolem burzy. W tym samym momencie otrzyma Max Ammo. Następnie wystarczy zabić 20 zombie w pobliżu strzały, po czym dokonać z nią interakcji. W efekcie nad grobowcem unosić się zacznie Kreema'ahm la Ahmahm.

Osiągnięcia i trofea

No to strzalka obrazek osiagniecia No to, strzałka! (Srebrne Silver) (20Gamerscore)
Na Der Eisendrache, ulepsz Gniew starożytnych.
Der Meisterbogenschuetze obrazek osiagniecia Der Meisterbogenschuetze (Srebrne Silver) (40Gamerscore)
Na Der Eisendrache, zdobądź wszystkie starożytne strzały.
Przeciazenie sieci obrazek osiagniecia Przeciążenie sieci! (Brązowe Bronze) (5Gamerscore)
Na Eisendrache, zabij prądem 121 zombie.