FANDOM

BO3topright Ztr
Kronorium Revelations

Kronorium na łóżku w pokoju Samanthy

Kronorium – starożytna księga zawierająca informacje i historię o całym wszechświecie, różnych wymiarach, kluczu przywołania, opiekunach i Apothiconach. Jest ona celem poszukiwań grupy Green Run zleconych przez młodego Edwarda Richtofena w komiksie "Call of Duty: Zombies". Księga pojawia się również na mapie Revelations w Call of Duty: Black Ops III, gdzie zostaje użyta do zabicia Shadowmana. Kilka zaszyfrowanych fragmentów Kronorium można także znaleźć na mapie Gorod Krovi.

Ustępy Edytuj

Ustęp nieznanyEdytuj

Na początku byli tylko Opiekunowie. Ale później zepsucie ciemnego Eteru wdarło się do ich świata i namieszało w umysłach kilku Opiekunów. Ci Opiekunowie skryli się w cieniach dawnych siebie i ostatecznie zostali Apothiconami.

Ustęp BEdytuj

Kronorium

Ustęp B

Aby zapewnić szybką podróż pomiędzy wymiarami, Opiekunowie stworzyli urządzenie do przeniesień zasilane Eterem. Opiekunowie rozmieścili jego struktury w każdym wymiarze.

Ustęp 27101978 Edytuj

Kronorium

Ustęp 27101978

Witalność pochodząca ze Świata Zmarłych pozwala niosącemu płynąć z całym wszechświatem.

Ustęp 349561223 Edytuj

Kronorium

Ustęp 349561223

Klucz przywołania jest jednym z najstarszych artefaktów w całym wszechświecie. Został użyty przez pierwszego do połączenia wszystkich wymiarów z życiem, dając każdemu swoją unikalną równowagę. Pod kilkoma warunkami ma on możliwość tworzenia mostów pomiędzy wymiarami, co pozwala na przenoszenie witalności tam i z powrotem. Przebywa on w 63. wymiarze.''

Ustęp 654371979 Edytuj

Kronorium

Ustęp 654371979

Gdy tylko wielka wojna się skończyła klęską Apothiconów, Opiekunowie stali się strażnikami wszystkich wszechświatów. Ci Apothiconi, którzy przeżyli zostali wypędzeni do ciemnego Eteru pod wszechświatem. Przez wieki spędzone na wygnaniu Apothiconi rozwinęli się w wynaturzone stworzenia, które teraz nijak są podobne do ich braci Opiekunów. Nieustannym pragnieniem Apothiconów jest powrót do wszechświata i wchłonięcie i zepsucie wszystkich wszechświatów. Zadaniem Opiekunów jest zapobieganie próbom powrotu Apothiconów do wszechświata oraz bronienia go przed każdym, kto może podlegać Apothiconom.