FANDOM

Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty 4: Modern Warfare. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare Remastered.

Kryjówka – pierwsza misja aktu II w Call of Duty 4: Modern Warfare. Jej celem jest znalezienie Khaleda Al-Asada, dyktatora nieokreślonego państwa na Bliskim Wschodzie, odpowiedzialnego za wprowadzenie kraju w wojnę oraz detonację bomby atomowej, która zabiła ok. 30 000 Marines.

OpisEdytuj

Akcja misji toczy się w Azerbejdżanie. Gracz wciela się w Soapa, który wraz z drużyną spotyka się ze sprzymierzonym Lojalistą przy stacji benzynowej. Jego zadaniem jest przeszukanie mamy sześciu domów. Każdego z budynków bronią oddziały Ultranacjonalistów. Po wtargnięciu do właściwego, Price powala Al-Asada. Po krótkim przesłuchaniu do Khaleda dzwoni Imran Zachajew. Gdy Price dowiaduje się o tym, odstawia słuchawkę i zabija Al-Asada. Misja się urywa.

BronieEdytuj

  Broń startowa  
  Broń do znalezienia  

CiekawostkiEdytuj

  • Al-Asad pojawia się zawsze w ostatnim przeszukiwanym budynku.
  • Gdy dyktator ginie, można zauważyć, że jego głowa przenika przez szalik i kamizelkę.
  • W misji słychać krzyki ludzi, ale żadnych poza Ultranacjonalistami nie widać.
  • Colt 45 używany przez Price'a ma dźwięk Desert Eagle.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki