FANDOM

Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops. Temat tego artykułu pojawił się w trybie zombie produkcji Treyarch.

Krzyk Zimy – piąta Cudowna Broń występująca w Call of Duty: Black Ops na mapach "Five" i Verrückt (Rezurrection) w trybie Zombie.

OpisEdytuj

Krzyk Zimy strzela zamieciami śnieżnymi, stopniowo spowalniając i zamrażając zombie. Zamrożony zombie zmienia się w bryłę lodu. Pozostawienie go w tej postaci, strzelanie lub wbieganie w niego, powoduje rozbicie lodu i natychmiastową śmierć zombie. Od dziesiątej rundy Krzyk Zimy na całkowite zamrożenie zombie wymaga dwóch strzałów i więcej wraz z coraz wyższymi rundami. Pierwszy strzał powoduje jedynie spowolnienie przeciwnika. Broń po ulepszeniu otrzymuje nazwę Wściekła Zima, większą ilość amunicji oraz większą moc.

Krzyk Zimy jest dobrą bronią do pomocy przy reanimacji lub ucieczce przed hordami zombie. Ma dość duży zasięg, jednak dotarcie zamieci do celu zajmuje trochę czasu. Zamieć śnieżna ogranicza także pole widzenia, co może czasem przeszkodzić graczowi lub jego towarzyszom.

Krzyk Zimy vs. Wściekła ZimaEdytuj

Krzyk Zimy Wściekła Zima
Obrazek Five krzyk zimy.png Five wsciekla zima.png
Obrażenia 1700 2400
Tryb ognia Półautomatyczny Półautomatyczny
Szybkostrzelność 181 RPM 181 RPM
Pojemność magazynka 6 9
Maksymalna amunicja 6 + 24 9 + 36
Czas przeładowania 3.8 s 3.8 s
Mobilność Wysoka Wysoka
Inne Brak Zamraża więcej zombie

CiekawostkiEdytuj

  • Krzyk Zimy spowalnia i rani Złodzieja z Pentagonu, ale nie potrafi go całkowicie zamrozić.
  • Jest możliwe, aby 2 graczy mogło mieć Krzyk Zimy dzięki Fire Sale.
  • Ma taką samą ikonę jak M1911.
  • Na mapie "Five" zamiast niego miał być Wunderwaffe DG-2.
  • Podobnie jak Ray Gun, Krzyk Zimy odrzuca gracza do tyłu podczas strzału.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki