FANDOM

BO3topright Ztr

Kuda – pistolet maszynowy występujący w Call of Duty: Black Ops III.

KampaniaEdytuj

Jest to pistolet maszynowy, z którym gracz rozpoczyna grę w pierwszej misji Black Ops. Ze względu na swoje parametry jest początkowo najlepszym wyborem, dodatkowo ze względu na możliwość zamontowania dodatków spośród dość sporego wachlarza czyni z niego uniwersalne narzędzie.

Specyfikacja:

  • Amunicja: 5.58x33mm
  • Długość: 594.4mm
  • Waga: 2.6kg
  • Lufa: 200mm
  • Data produkcji: od 2054 do teraz
  • Kraj pochodzenia: RPA

MultiplayerEdytuj

Kuda to pierwszy pistolet maszynowy, z którym Specjalista rozpoczyna grę. To znowu potwierdza, że jest to bardzo dobra broń na początek i nie bez powodu twórcy umieścili ją jako broń domyślną. Pistolet maszynowy cechuje się dobrą dokładnością, niskim odrzutem i szybkim prowadzeniem ognia. Na bliski dystans potrzeba tylko trzech kul do zabicia wroga. Jak prawie każda broń z tej kategorii jest idealna na krótkie i średnie dystanse.

Tryb zombieEdytuj

Broń tą można kupić ze ściany za 1250 punktów, na mapie Shadows of Evil występuje ona w dzielnicach Waterfront, Canal i Footlight. Na The Giant znajduje się w okolicy Teleportera A, a na mapie Der Eisendrache znajduję się po lewej stronie, wychodząc z sali trofeów na górny dziedziniec. Na Zetsubou No Shima można ją kupić ze ściany, ale jest także dostępna w skrzynce losującej. Broń według niektórych przypomina wyglądem i osiągami MP5 i MP5K z poprzednich części serii Black Ops.

Po ulepszeniu nazywa się Crocuta i zyskuje powiększony magazynek, zadaje większe obrażenia, a także posiada dużo większą ilość rezerwowej amunicji.

Kuda a CrocutaEdytuj

Kuda Crocuta
Obrazek Kuda BO3 Crocuta1
Tryb ognia Automatyczny Automatyczny
Pojemność magazynka 30 50
Maksymalna amunicja 210 350
Mobilność Duża Duża
Inne Brak Powiększony magazynek, większe obrażenia, większa rezerwa amunicji

CiekawostkiEdytuj

  • Na celowniku można zauważyć napis "BLAK".