MW2icontr MW3tr

L86 LSW – lekki karabin maszynowy w układzie bullpup produkcji brytyjskiej występujący w Call of Duty: Modern Warfare 2 i Call of Duty: Modern Warfare 3. Cechuje się dużą szybkostrzelnością i średnimi obrażeniami.

Call of Duty: Modern Warfare 2Edytuj

Kampania Edytuj

Broń występuje w misji "Niedokończone sprawy", na parterze przy oknie, rozłożony na brezencie. Ma zamontowany Celownik ACOG.

MultiplayerEdytuj

W trybie multiplayer jest dostępny jako jedna z pierwszych broni w domyślnej klasie. Jest to zarazem całkiem znośny karabin, ale jednak większość graczy woli RPD odblokowywany razem z możliwości tworzenia własnych klas. Do jego zalet należy zaliczyć krótki czas przeładowania. Zalecanym dodatkiem jest celownik laserowy, który zastępuje niewygodny celownik mechaniczny.

Call of Duty: Modern Warfare 3Edytuj

Kampania Edytuj

Ten LKM wraz z celownikiem laserowym pojawia się w misji "Gotowy do akcji". Jest dostępny po tym, jak w ciężarówce Sandman powie graczowi, żeby się przesiadł do tyłu.

Multiplayer Edytuj

Jest dostępny w jednej z dostępnych klas, a po 4. poziomie w systemie stwórz klasę. Celownik mechaniczny jest jeszcze trudniejszy w obsłudze niż ten z poprzedniej części, więc zamontowanie kolimatora nie zaszkodzi. Nie poleca się stosowania dodatku Szybki ogień, bo broń i tak jest już wystarczająco szybkostrzelna, dzięki czemu można zamienić biegłość Dodatki na jakąś inną. Mimo swoich niewątpliwych zalet, rzadko ktoś tego używa, zresztą jak każdego LKM w Modern Warfare 3.

Przetrwanie Edytuj

Broń kosztuje $7000 i jest bardzo dobrą bronią jak na ten tryb. Jest szybkostrzelna i ma krótki czas przeładowania, a do tego należy doliczyć duże magazynki. Poza tym idealnie nadaje się do zestrzelania wrogich śmigłowców.

Ciekawostki Edytuj

  • W Modern Warfare 2, wraz z UMP45 i RPD jest najczęściej używana przez graczy z aimbotem