BlackopsNewTopright BODtr Ztr
20px-Disambig-icon.png Dla karabinu snajperskiego występującego w Call of Duty: Modern Warfare 3, patrz L118A.
20px-Disambig-icon.png Dla karabinu snajperskiego występującego w Call of Duty: Ghosts, patrz L115.

L96A1 – brytyjski karabin snajperski występujący w Call of Duty: Black Ops i Call of Duty: Black Ops: Declassified.

Call of Duty: Black OpsEdytuj

L96A1 jest karabinem snajperskim z zamkiem czterotaktowym, co oznacza, że po każdym pojedynczym strzale należy załadować kolejny pocisk z magazynka. Można ją odblokować na 27. poziomie w trybie multiplayer. L96A1 ma najwyższe obrażenia z broni snajperskich w grze. Zabija jednym strzałem w brzuch i oczywiście w głowę. Właśnie przez to jest ona najczęściej używaną snajperką w grze.

L96A1 a L115 Izolator Edytuj

L96A1 L115 Izolator
Obrazek L1 L116
Obrażenia 500 1000
Tryb ognia Powtarzalny Powtarzalny
Szybkostrzelność 50 RPM 50 RPM
Pojemność magazynka 5 8
Maksymalna amunicja 45 72
Czas przeładowania 3.3 s, gdy niepełny
3.5 s, gdy pusty
3.3 s, gdy niepełny
3.5 s, gdy pusty
Mobilność Średnia Średnia
Zasięg Duży
Inne Brak Luneta o zmiennym przybliżeniu

Mnożnik obrażeń po trafieniu w czułe punkty:
Głowa x10
Klatka piersiowa x3 (nieulepszona - 1.5x)
Brzuch x3 (nieulepszona - 1.5x)

Call of Duty: Black Ops: DeclassifiedEdytuj

(do uzupełnienia)

CiekawostkiEdytuj

  • Jest jedynym karabinem snajperskim w Black Ops, który nie występuje w kampanii.
  • Po lewej stronie karabinu widnieje napis "ACCURACY INTERNATIONAL FIREARMS", a na lunecie "12 x 30 II MADE IN GERMANY"
  • Według informacji na bokach broni korzysta ona z nabojów kalibru 7.62X51 mm.
  • W wersji na Wii L96A1 nie jest dostępny w trybie zombie.
  • Nazwa jego ulepszonej wersji "L115 Isolator" nawiązuje do pierwiastka 115.
  • Jest kolejną bronią, której występowanie w grze jest błędne. L96A1 powstał pod koniec lat 80.