FANDOM

Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty 2.
„Nie ma lepszego szkolenia towarzyszu, niż walka o przetrwanie.”
— Komisarz Letlew

Komisarz Letlew – rosyjski oficer o randze komisarza podczas II wojny światowej. Występuje w grze Call of Duty 2.

Wojna zimowaEdytuj

Szkolenie rekrutówEdytuj

Komisarz Letlew jest spotykany tylko w misji Szkolenie Armii Czerwonej. Wychodzi po rekrutów do ciężarówki i wita ich na szkoleniu podstawowym. Następnie każe podnieść im broń ze stołu. Gdy trzej "nowi" wykonają polecenie, Letlew wysyła szeregowego Kozłowa po karabin i pistolet do magazynu znajdującego się nieopodal. Po powrocie żołnierza, Letlew zaczyna trening. Rozkazuje Wasilijemu strzelić do dwóch pluszowych misiów. Każe ochotnikom strzelać do talerzy oraz butelek po winie i myśleć, że to wrodzy żołnierze. Następnie wydaje Kozłowowi polecenie, by ten przez piętnaście sekund strzelał do hełmów na strzelnicy. Po strzelaninie, Kozłow dostaje zadanie zaatakowania manekina. Na koniec rekruci mają trafić ziemniakami w okno, drzwi i wannę w starym domu, aby nabrali wprawy w rzucaniu prawdziwymi granatami. Chwilę później do komisarza podbiega żołnierz, który informuje go, że złapali jeńca. Letlew dociera do magazynu, w którym znajduje się jeniec i przygląda się przesłuchaniu. Po wyjściu rekrutów, zabija go. Później pojawia się po zniszczeniu wyrzutni rakiet i informuje ochotników że zdali test.

Dalsze losyEdytuj

Jego dalsze losy nie są znane. Najpewniej dalej szkolił kolejnych ochotników.

CiekawostkiEdytuj

  • Jeśli gracz nie wykona pierwszego rozkazu komisarza, czyli nie pójdzie po karabin i pistolet, zostanie przez niego zabity jako zdrajca.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki