FANDOM

MW2icontr MW3tr

Lew – (ros. Лев) – jeden z terrorystów Makarowa, ultranacjonalista, pojawia się w Call of Duty: Modern Warfare 2 w misji "Nic po rosyjsku".

BiografiaEdytuj

Przed masakrą na lotnisku międzynarodowym Zachajew, Lew, Kiril i Makarow próbowali zabić Jurijego w podziemnym garażu, aby odciągnąć uwagę od zamieszania. Zaraz po tym, wraz z Makarowem, Aleksym Borodinem (Joseph Allen), Wiktorem, oraz Kirilem przystąpili do realizacji swojego celu. Zginął podczas starcia z FSB. Tak samo jak reszta grupy, używał on amerykańskiego wyposażenia, oraz mówił po angielsku.

CiekawostkiEdytuj

  • Lew może zostać zabity przez gracza podczas starcia z FSB, bez bycia uznanym za zdrajcę.
  • Jego tatuaże są bardzo patriotyczne i przedstawiają: sierp i młot oraz portret Stalina.
  • Lew zawsze zaczyna strzelać jako pierwszy na początku misji.
  • Czasami, jeśli członek Federalnej Służby Bezpieczeństwa z tarczą podejdzie zbyt blisko, nastąpi animacja powalenia terrorysty. Po tym zdarzeniu Lew wyciągnie M9, podczas gdy żołnierz będzie próbował wyciągnąć jego MP5K, przez co Lew wstanie i zabije go. Jest to jedyne zdarzenie, które zmusza go do użycia innej broni niż jego M240.
  • Lew pojawia się w retrospekcji Jurija w Call of Duty: Modern Warfare 3.

GaleriaEdytuj