BO3topright Ztr

Li'l Arnie – taktyczna Cudowna Broń występująca w Call of Duty: Black Ops III na mapach Shadows of Evil i Revelations.

Opis

Póki znajduje się w ekwipunku gracza, Li'l Arnie zamknięty jest w szklanym słoiku pod postacią małego stworzenia z mackami. Po użyciu tj. stłuczeniu pojemnika, potwór rośnie, wabi przeciwników i zabija ich. Wyjątkiem jest Margwa, która potrafi kilkoma uderzeniami zniszczyć Li'l Arniego, ratując swoich towarzyszy. Ze względu na sposób działania broń zastępuje niewystępującą na tych mapach małpkę z talerzami.

Ulepszanie

Na mapach Shadows of Evil oraz Revelations Li'l Arnie może zostać ulepszony. Potrafi wtedy zabijać szybciej i przez dłuższy czas oraz wytrzymuje więcej ataków Margwy i Panzer Soldatów. Ponadto wydziela fioletową ciecz zamiast zielonej, a zabici zombie mogą pozostawiać power-upy.

Shadows of Evil

Aby ulepszyć Li'l Arnie na Shadows of Evil gracz musi najpierw zabić nim 100 przeciwników. Następnym zadaniem jest zebranie trzech przedmiotów: cylindra, muszki i laski. Jeżeli gracz ukończył pierwszy krok, rzucenie Li'l Arniego w pobliże jednego z nich spowoduje jego zniknięcie.

  • Cylinder zlokalizowany jest w Nero's Landing, po lewej stronie od schodów, na głowie manekina.
  • Muszka leży w the Anvil, w rogu niewielkiego pomieszczenia.
  • Laska natomiast opiera się o sofę stojącą na pierwszym piętrze w Ruby Rabbit.

Po zebraniu przedmiotów gracz musi udać się do The Black Lace Burlesque i rzucić Li'l Arniem przed ołtarzem. Mały potwór ubrany w cylinder oraz muszkę i trzymający laskę zacznie tańczyć w rytm Snakeskin Boots wraz z czterema bramorobakami. Po zakończeniu przedstawienia gracz może cieszyć się ulepszonym Li'l Arniem z uzupełnionym jego zapasem.

Revelations

Aby ulepszyć Li'l Arnie na mapie Revelations gracz musi zabić nim 100 zombie. Kiedy gracz tego dokona, należy rzucić Li'l Arniem do okna kościoła znajdującego się w pomieszczeniu startowym. Gracz usłyszy śmiech Samanthy po czym Li'l Arnie zostanie ulepszony.

Ciekawostki

  • GobbleGum Potęga skrzyni pozwala pominąć proces ulepszania Li'l Arniego.

Galeria