FANDOM

Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops II. Temat tego artykułu pojawił się w trybie zombie produkcji Treyarch.

Likwidator TarciaCudowna Broń występująca na mapie Die Rise w Call of Duty: Black Ops II w trybie Zombie.

OpisEdytuj

Likwidator Tarcia to broń, strzelająca nieznaną fioletową substancją, która w kontakcie z podłożem, tworzy na nim kałużę, po której zombie, a także gracze, mogą się ślizgać. Bezpośrednie trafienie cieczą w zombie powoduje jego śmierć. Jeden strzał może zabić więcej niż jednego zombie (podobnie jak Wunderwaffe DG-2, lecz znacznie wolniej). W przeciwieństwie do Jet Guna, broń ta zajmuje slot na broń, ale mimo to nie można jej ulepszyć. Jeżeli gracz zginie lub wymieni broń na inną, będzie mógł ją odzyskać ze Skrzynki losującej.

Miejsce występowania częściEdytuj

Likwidator Tarcia składa się z czterech części: stopy manekina, uchwytu, butli oraz dysku. Broń tę można zbudować na stole do budowania pod pomieszczeniem z prądem.

Stopa manekinaEdytuj

Stopa manekina znajduje się zawsze w tym samym miejscu. Aby ją znaleźć, kierując się od stołu do budowania, należy iść schodami w górę. Część będzie leżała na ziemi, naprzeciwko telewizora.

UchwytEdytuj

Uchwyt może znajdować się w dwóch miejscach. Może leżeć albo na stole przy windach w pomieszczeniu z prądem, albo na stole przy lodówce w pomieszczeniu, gdzie buduje się Likwidator Tarcia.

ButlaEdytuj

Butla może znajdować się zaraz obok stołu do budowania lub na jednym ze stołów w pomieszczeniu z prądem.

DyskEdytuj

Dysk może leżeć w dwóch miejscach. Pierwszym z nich jest stół naprzeciwko Banku, a drugim beczka obok schodów naprzeciwko stołu do budowania.

Osiągnięcia i trofeaEdytuj

Duże wymagania Duże wymagania (Srebrne Silver.png) (75Gamerscore.png)
Zostań architektem ich instrukcji w Die Rise.
Sliski ozywieniec.jpg Śliski ożywieniec (Brązowe Bronze.png) (15Gamerscore.png)
W Die Rise, zabij 5 zombie jednym strzałem z Likwidatora Tarcia.

CiekawostkiEdytuj

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki