FANDOM

Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty 4: Modern Warfare. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 3. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare Remastered.

Lojaliści – frakcja występująca w Call of Duty 4: Modern Warfare i Call of Duty: Modern Warfare 3. Strona w wojnie domowej, walcząca po stronie panującego władcy danego kraju. Przeciwnicy Ultranacjonalistów.

Call of Duty 4: Modern WarfareEdytuj

Lojaliści walczą z siłami Ultranacjonalistów. Pierwszy raz spotykamy ich w misji Zaciemnienie. Dowodzi nimi sierżant Kamarow. Pomagają oni uratować szpiega SAS, Nikołaja. Potem wraz z nimi w misji Grzechy ojca, zajmują posterunek a potem ścigają syna Imrana Zachajewa, Wiktora.

Call of Duty: Modern Warfare 3Edytuj

W trzeciej części serii Modern Warfare, Lojaliści przebywają w bezpiecznym indyjskim mieście. Do tamtejszego lekarza trafia ranny po walce z Shepherdem, Soap. Niedługo potem miasto zostaje zaatakowane przez ludzi Makarowa. Price'owi, Juriemu, Soapowi i Nikołajowi udaje się uciec. Losy pozostałych lojalistów nie są znane.

Znani lojaliściEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki