FANDOM

Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: World at War. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops III. Temat tego artykułu pojawił się w trybie zombie produkcji Treyarch.
Call of Duty WAW - Verruckt Easter Egg song "Lullaby for a Deadman" Elena Siegman Kevin Sherwood04:07

Call of Duty WAW - Verruckt Easter Egg song "Lullaby for a Deadman" Elena Siegman Kevin Sherwood

Nacht Der Untoten Game Over Song00:27

Nacht Der Untoten Game Over Song

Fragment Lullaby of a Dead Man podczas końca gry

Lullaby of a Dead Man – sekretna piosenka występująca w Call of Duty: World at War i Call of Duty: Black Ops w trybie zombie oraz w Call of Duty: Black Ops III w trybie koszmarów. Napisana i wykonana została przez Kevina Sherwooda i śpiewana jest przez Elenę Siegman.

Tryb ZombieEdytuj

Krótki fragment piosenki można usłyszeć na końcu rozgrywki na mapie Nacht der Untoten. Na mapie Verrückt z kolei pojawia się ona w pełnej wersji pod postacią muzycznego easter egga. Żeby włączyć tę piosenkę, gracz musi trzykrotnie wcisnąć przycisk użycia na toalecie znajdującej się naprzeciwko STG-44.

KoszmaryEdytuj

Zebranie trzech przedmiotów kolekcjonerskich w misji "Hipocentrum", powoduje wyciszenie muzyki w tle i włączenie sekretnej piosenki. Gdy ta się skończy, podniesienie kolejnego przedmiotu spowoduje powtórzenie jej. Warto przy tym zwrócić uwagę na to, że piosenka jest cicha i można jej nie usłyszeć. Po jego odblokowaniu, utwór jest również dostępny do odsłuchu w kryjówce w kampanii.

CiekawostkiEdytuj

  • Jest to pierwsza piosenka, w której śpiewa Elena Siegman.
  • Jest to jedyna sekretna piosenka, która w tekście nie ma tytułu piosenki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki