FANDOM

Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty 4: Modern Warfare. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty 4: Modern Warfare w wersji na Nintendo DS. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 2. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 3. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops II. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare Remastered.

M1026 HMMWV (ang. High Mobility Multi-Purpose Wheeled Vehicle, pol. wielozadaniowy pojazd kołowy o wysokiej mobilności, pot. Humvee) – pojazd wojskowy używany głównie przez armię amerykańską.

Call of Duty 4: Modern WarfareEdytuj

Kilka z nich widocznych jest na mapie Ambush, są one jednak jako element dekoracyjny i nie można ich zniszczyć.

Call of Duty 4: Modern Warfare (Nintendo DS)Edytuj

HMMWV występuje następujących misjach First to Fight, Exodus oraz House Cleaning.

Call of Duty: Modern Warfare 2Edytuj

HMMWV występują w kilku misjach (Gracz drużynowy, Wróg mojego wroga, S.J.C.D., Rosomaki!), są podatne na uszkodzenia, mogą eksplodować. W misji Gracz drużynowy możemy operować działkiem umieszczonym na jednym z nich.

Call of Duty: Modern Warfare 3Edytuj

W misji Czarny wtorek jeden z pojazdów, w którym znajdują się Forst i Sandman, zostaje zniszczony. Humvee występuje także w Operacjach Specjalnych

Call of Duty: Black Ops IIEdytuj

Pojawia się na ulicach Panamy w misji Cierp ze mną.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki