FANDOM

Cod4topright BlackopsNewTopright Bodstopright MW3DStr BO2topright BODtr Ztr MWRtopright
20px-Disambig-icon.png Dla karabinu snajperskiego, patrz M21.
20px-Disambig-icon.png Dla nowoczesnej wersji występującej Call of Duty: Modern Warfare 2 i Call of Duty: Modern Warfare 3 i Call of Duty: Ghosts, patrz M14 EBR.
20px-Disambig-icon.png Dla nowoczesnej wersji występującej w Call of Duty: Modern Warfare 3 i Call of Duty: Advanced Warfare, patrz MK14.

M14 – karabin szturmowy występujący w Call of Duty 4: Modern Warfare, Call of Duty: Black Ops, Call of Duty: Black Ops (Nintendo DS), Call of Duty: Modern Warfare 3: Defiance, Call of Duty: Black Ops II i Call of Duty: Black Ops: Declassified.

Call of Duty 4: Modern WarfareEdytuj

Występuje tylko w trybie wieloosobowym. Cechuje się wysokimi obrażeniami, celnością i odrzutem a także dalekim zasięgiem porównywalnym co do innych karabinów szturmowych.

Call of Duty: Black OpsEdytuj

KampaniaEdytuj

W kampanii występuje tylko w misji "GOS".

MultiplayerEdytuj

Pojawia się też w trybie multiplayer, jest dostępny po zdobyciu 9 poziomu i kosztuje 2000 punktów COD.

Posiada 20 kul (30 jeśli będzie miał powiększone magazynki) w magazynku i 60 w rezerwie. Posiada wysoki odrzut. W trybie hardcore jest bardzo przydatny bo może zabić jednym strzałem chyba że się strzela przez przeszkodę lub gdy przeciwnik ma drugą szansę.  

Tryb ZombieEdytuj

Pojawia się też w trybie Zombie jako broń w ścianie we wszystkich mapach oprócz klasycznych map, posiada 8 pocisków w magazynku i 96 w rezerwie i kosztuje 500 punktów. Po ulepszeniu nazywa się "Mnesia" i ma 16 pocisków w magazynku i 192 w rezerwie i ma wbudowany uchwyt. Mnesia jest jedną z najsilniejszych broni na ścianie.

M14 a Mnesia Edytuj

M14 Mnesia
Obrazek M14 MN
Obrażenia 105-80 200-150
Tryb ognia Półautomatyczny Półautomatyczny
Szybkostrzelność max 625 RPM max 625 RPM
Pojemność magazynka 8 16
Maksymalna amunicja 96 192
Czas przeładowania 2.4 s, gdy niepełny
3.45 s, gdy pusty
2.4 s, gdy niepełny
3.45 s, gdy pusty
Mobilność Duża Duża
Zasięg Duży
Inne Brak Dodatek uchwyt

Galeria Edytuj

Call of Duty: Black Ops (Nintendo DS)Edytuj

Kampania Edytuj

M14 jest bronią startową na kilku poziomach. Ma średni odrzut oraz podobny wygląd i celowniki co do konsolowej wersji, a jej magazynek mieści 20 pocisków. Na niższych poziomach trudności wrogowie zazwyczaj giną już od pierwszego strzału.

Multiplayer Edytuj

W trybie multiplayer zachowała się jej moc oraz dodatki, które mogą być do niej dołączone. Używanie M14 w walce na daleki dystans może zdawać się trudne dla niedoświadczonych graczy, ponieważ potrzeba dwóch strzałów na zabicie wroga.

Tryb Zombie Edytuj

Koszt tej broni wynosi 1800 punktów. W początkowych falach jest dobrym wyborem dla gracza ze względu na półautomatyczny tryb ognia i dość duży magazynek.

Call of Duty: Modern Warfare 3: DefianceEdytuj

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Black Ops IIEdytuj

Pojawia się tylko w trybie zombie.

W trybie zombie jego statystyki nie zmieniły się lecz ma inny dźwięk wystrzału. Można go ulepszyć tylko raz.

GaleriaEdytuj

Call of Duty: Black Ops: DeclassifiedEdytuj

(do uzupełnienia)

CiekawostkiEdytuj

  • M14 EBR wywiązuje się właśnie od tej broni.
  • Amerykanie nazywają ją "Świętą Bronią".
  • Na Origins posiada złoty kamuflaż