FANDOM

BO2topright BO3topright Ztr
20px-Disambig-icon.png Dla podobnej broni, patrz Thompson.

M1927 – pistolet maszynowy występujący w Call of Duty: Black Ops II na mapach Mob of the Dead i Origins oraz w Call of Duty: Black Ops III na mapie Revelations. Broń ta to powiększona wersja pistoletu maszynowego Thompson przerobiona na karabin szturmowy używany przez włoską i amerykańską mafię do końca lat 50.

Call of Duty: Black Ops II

Na mapie Mob of the Dead jest możliwy do zdobycia jako broń na ścianie za 1500 punktów, a w trybie Żałoba ze skrzynki losującej. Posiada 50 pocisków w magazynku i 350 w rezerwie. Zadaje wysokie obrażenia w średnich rundach. Do broni zaleca się stosowanie Speed Coli i Electric Cherry z powodu powolnego przeładowania. Na mapie Origins jest dobrą bronią przeciwko Panzer Soldatom, ale bardzo trudno ją wylosować.

Po ulepszeniu nazywa się Tajny Bar rezerwa zwiększa się o 50 pocisków i potrafi zabić krótką serią do 28. rundy.

Galeria

Call of Duty: Black Ops III

M1927 powraca w Call of Duty: Black Ops III na mapie Revelations. Może zostać wylosowany ze skrzynki losującej lub kupiony za 1750 punktów na ścianie w Der Eisendrache.

Ciekawostki

  • Na mapie Mob of the Dead ma dźwięk przeładowania klasycznego Thompsona, zaś na Origins ma dźwięk przeładowania LSAT.
  • To ulubiona broń Salvatore'a DeLuca i Billy'ego Handsome'a.
  • Strażnicy Alcatraz nie lubią tej broni w przeciwieństwie do więźniów Alcatraz.