MW3tr RealWorldtr

M320 GLM – granatnik występujący w Call of Duty: Modern Warfare 3. Został skonstruowany przez niemiecką firmę zbrojeniową Heckler & Koch..

Call of Duty: Modern Warfare 3 Edytuj

M320 GLM jest ręczną wersją granatnika podlufowego M320. Oznacza to, że można go używać jako broń poboczną, a nie jako dodatek do broni.

Operacje specjalne Edytuj

W tym trybie możemy po raz pierwszy spotkać tę broń. Występuje jako broń dodatkowa w misjach "Toksyczny raj", "Niewidzialne zagrożenie" i "Awaria serwera". Pełni tam dość ważną rolę, bo można za jego pomocą łatwo zlikwidować przeciwnika z tarczą kuloodporną lub zniszczyć pojazd przeciwnika.

Multiplayer Edytuj

Tutaj jest późno odblokowywaną bronią, a do tego niezbyt popularną. Ogólnie rzecz biorąc wszystkie granatniki podlufowe i M320 GLM zostały osłabione. Trudno nim zabić pojedynczym granatem, dlatego na jednego przeciwnika trzeba by zużyć dwa granaty (cała amunicja). Więc by w krótkim czasie to zrobić przyda się nam atut Zręczne ręce lub Szybkie wyciągnięcie. Jedną z niewielu zalet tego granatnika (i innego wybuchowego wyposażenia w grze) jest to, że jak wroga postać nie umrze od wybuchu, to na ok. 1 sekundę zwalnia. To może dać nam szansę zabicia go. Mimo wszystko, jeśli chcielibyśmy się wyposażyć w jakiś granatnik, to lepszym rozwiązaniem będą te z większym zasięgiem jak RPG-7 czy SMAW. M320 GLM będzie używany więc tylko przez bardzo doświadczonych graczy i tylko po to, by się popisywać.