FANDOM

Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: United Offensive. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Finest Hour. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty 2. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty 2: Big Red One. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty 3. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: World at War.

M4 Sherman - amerykański czołg średni używany w czasie II Wojny Światowej przez aliantów zachodnich.

Call of Duty: United OffensiveEdytuj

Sherman pojawił się po raz pierwszy w Call of Duty: United Offensive. W misji Bastone natarcie Sherman`ów uratowało nas od niemieckich wojsk. Następnie widzimy je pod koniec następnej misji, gdy wjechały na skrzyżowanie wcześniej przez nasz zajęte. Następnie razem z nami prowadzą natarcie na Foy. Następnie widzimy je po raz ostatni w Noville, gdzie wszystkie trzy które nam dano zostały zniszczone. Shermanami można pokierować w trybie MultiPlayer.

Call of Duty: Finest HourEdytuj

W Call of Duty: Finest Hour M4 Sherman pojawił się po raz pierwszy w kampanii amerykańskiej podczas zdobywania Aachen. Później jako Sam Rives walczymy w nim w czasie Ofensywy w Ardenach. Te same załogi wpierają piechotę podczas bitwy o Remagen.

Call of Duty 2Edytuj

Sherman pojawia się w Call of Duty 2. Pojawił się po raz pierwszy w misji " Grzbiet 88 " Gdzie ostrzeliwały wzgórze a pod koniec dołączyły do walki. Pojawiły się potem pod koniec misji " Obrona Pointe du Hoc " gdzie dzięki nim obroniliśmy się przed kontrnatarciem Wermachtu. W następnej misji przybycie posiłków w tym Sherman`ów również wyrywa nas z opresji. Potem Shermany pojawiają się kilkukrotnie w kampanii brytyjskiej.

Call of Duty 2: Big Red OneEdytuj

Shermany występują w Call of Duty 2: Big Red One w ostatniej kampanii umiejscowionej w Europie zachodniej.

Call of Duty 3Edytuj

W Call of Duty 3 Sherman występuje w kampanii amerykańskiej, kanadyjskiej i polskiej. Są dostępne dwie wersje oryginalna M4 Sherman oraz brytyjska modyfikacja - Sherman Firefly. Tą ostatnią kierujemy w kampanii polskiej.

Call of Duty: World at WarEdytuj

W Call of Duty: World at War występują Shermany w misji "Miotacz i korkociąg".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki