FANDOM

MW2icontr MW2DStr MW3DStr
20px-Disambig-icon.png Dla karabinu maszynowego o podobnej nazwie, patrz MG42.

MG4 (właściwie H&K MG4) - lekki karabin maszynowy produkcji niemieckiej występujący w Call of Duty: Modern Warfare 2, Call of Duty: Modern Warfare: Mobilized oraz Call of Duty: Modern Warfare 3: Defiance. Ponadto miał pojawić się w Call of Duty: Modern Warfare 3.

Call of Duty: Modern Warfare 2 Edytuj

Kampania Edytuj

Karabin pojawia się jako standardowy karabin maszynowy na wyposażeniu Kompanii Cieni. Gracz będzie miał okazję skorzystać z wersji bez dodatków w następujących misjach:

Broń należy do jednego z rzadziej występujących lekkich karabinów maszynowych, a dodatkowo ma niższą szybkostrzelność niż wersja z trybu dla wielu graczy i maksymalnie 2 pełne magazynki w zapasie. Z tych też powodów lepiej wystrzegać się tej broni.

Tryb dla wielu graczy Edytuj

MG4 jest odblokowywany na 16. poziomie jako 2 broń w klasie. W porównaniu do innych broni długich wyróżnia się niskimi obrażeniami na pocisk (zabija na 4 trafienia, z atutem Moc obalająca na 3) i średnio precyzyjnym celownikiem mechanicznym. Dodatkowo tłumik - wskutek błędów - zmniejsza obrażenia w zależności od dystansu, a jego użytkownik podczas strzelania pojawia się na mini mapie. Jednak obrażenia wersji niewytłumionej nie zmniejszają się w zależności od dystansu, wysoka szybkostrzelność oraz niski odrzut w wersji bez uchwytu (z tym dodatkiem praktycznie zerowy) czynią z niego bardzo dobrą broń do walki na średnim dystansie. Jednak pomimo swoich niewątpliwych zalet jest dość rzadko spotykany. W celu zwiększenia wartości bojowej warto wymienić celownik mechaniczny na kolimatorowy.

Dostępne dodatki Edytuj

Call of Duty: Modern Warfare: Mobilized Edytuj

Karabin pojawia się zarówno w kampanii jak i trybie dla wielu graczy jako jeden z dwóch LKM-ów dostępnych w grze. Poza zmianą odrzutu nie różni się od odpowiednika z Call of Duty: Modern Warfare 2. (do uzupełnienia)

Call of Duty: Modern Warfare 3 Edytuj

Karabin ten był pierwotnie planowany, jednak w trakcie produkcji zrezygnowano z tego pomysłu. W plikach gry wciąż znajdują się pozostałości po tej broni w postaci tekstur.

Call of Duty: Modern Warfare 3: Defiance Edytuj

(do uzupełnienia)

Ciekawostki Edytuj

  • Ikona HUD oraz zabójstwa pokazuje wersję z uchwytem i celownikiem Reflex.