FANDOM

Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: United Offensive. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Finest Hour. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty 2. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty 2: Big Red One. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty 3. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Roads to Victory. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: World at War. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: World at War: Final Fronts. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops. Temat tego artykułu pojawił się w trybie zombie produkcji Treyarch.

MG42 (Maschinengewehr 42 - pol. Karabin maszynowy 42) – niemiecki uniwersalny karabin maszynowy (UKM) z okresu II Wojny Światowej. Występuje w każdej części Call of Duty z akcją osadzoną w czasach II wojny światowej oraz w misji Projekt Nova z Call of Duty: Black Ops.

OpisEdytuj

Był uważany wtedy za najgroźniejszy karabin maszynowy. Jego szybkostrzelność wynosiła 1200strz./min. lecz to nie jest pokazane w Call of Duty.

Call of Duty i Call of Duty: United OffensiveEdytuj

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Finest HourEdytuj

(do uzupełnienia)

Call of Duty 2Edytuj

(do uzupełnienia)

Call of Duty 2: Big Red OneEdytuj

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Roads to VictoryEdytuj

(do uzupełnienia)

Call of Duty 3Edytuj

(do uzupełnienia)

Call of Duty: World at WarEdytuj

Kampania Edytuj

MG42 pojawia się jako standardowy UKM na wyposażeniu wojsk Wehrmachtu w trakcie kampanii radzieckiej zarówno jako broń stacjonarna jak i podręczna wraz z dwójnogiem i liczącym aż 125 naboi magazynkiem. Pierwszą wersję gracz może spotkać w misjach "Wendeta", "Ich kraj, ich krew", "Serce Rzeszy" i "Upadek", a drugą tylko w trakcie "Ich kraj, ich krew". Ze względu na zdolności penetracyjne, duży magazynek oraz solidne obrażenia jest wysoce przydatna w walce z nieprzyjacielem. Zdolna do gibowania przeciwników

Tryb dla wielu graczy Edytuj

MG42 gracz odblokowuje na 33. poziomie. W klasie cechuje się wysoką szybkostrzelnością, okrągłym liczącym 50 nabojów magazynkiem i relatywnie krótkim czasem przeładowania. Jednak jego szybkostrzelność powoduje, że może dość szybko dojść do zużycia amunicji, przez co niezalecany jest atut Podwójne naciśnięcie, a zalecany Bandolier. Broń zabija na 4 trafienia w korpus i 3 w głowę, przez co zalecana jest atut Moc powstrzymująca redukujący tą liczbę odpowiednio do 3 i 2, o ile wróg nie ma na wyposażeniu Moloch. Jest to ciekawa alternatywa wobec Browning M1919, jednak przed wyborem gracz powinien pamiętać o ograniczeniach obu broni.

Tryb ZombieEdytuj

MG-42 pojawia się na każdej mapie w tym trybie, jednak gracz może zdobyć go tylko przy użyciu skrzynki losującej. Spośród większości broni wyróżnia się solidnymi obrażeniami, magazynkiem o identycznej pojemności co w kampanii i dużym zapasem amunicji. Niestety cierpi z powodu wysokiej szybkostrzelności, która chociaż może pomóc graczowi udanie wyjść z okrążenia, powoduje szybkie wyczerpanie się zapasu amunicji. Po ulepszeniu nazywa się Barracuda FU-A11. Ulepszenie nie wpływa na obrażenia, jednak zwiększa zapas amunicji i szybkostrzelność. Chociaż jest to broń wysoce skuteczna w walce z zombie nawet w wyższych rundach, gracz powinien pamiętać o unikaniu atutu Double Tap Root Beer i wyposażeniu się w Speed Cola, co zwiększy wartość bojową karabinu.

MG42 a Barracuda FU-A11 Edytuj

MG42 Barracuda FU-A11
Obrazek MG42 WaW.png Barracuda.png
Obrażenia 130-90 130-90
Tryb ognia Automatyczny Automatyczny
Szybkostrzelność 937 RPM 1363 RPM
Pojemność magazynka 125 125
Maksymalna amunicja 500 750
Czas przeładowania 4,5 sekundy 4,5 sekundy
Mobilność Mała Mała
Zasięg Duzy
Inne Brak Kamuflaż w stylu sci-fi

GaleriaEdytuj

Call of Duty: World at War: Final FrontsEdytuj

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Black OpsEdytuj

Karabin ten pojawia się jedynie w charakterze broni stacjonarnej i jest na standardowym wyposażeniu wojsk niemieckich broniących Friedrich Steinera.

GaleriaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • W trailerze Der Riese ulepszonej wersji MG-42 używa Richtofen zanim zostaje wraz z Takeo otoczony przez zombie.
  • FU-A11 nawiązuje do słowa "Fuck you all" (tłum. "Pier*** się wszyscy").
  • W Black Ops pojawia się w misji "Projekt Nova" jako karabin stacjonarny.
  • Podobnie jak w przypadku Browning M1919 z perspektywy trzeciej osoby nie jest widoczny magazynek.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki