FANDOM

MW2DStr MW3tr MW3DStr BO2topright

MP7 – niemiecki pistolet maszynowy w układzie bullpup o lufie kalibru 4,6 mm produkcji Heckler und Koch. Stosowany między innymi przez amerykański Navy Seal. Występuje w Call of Duty: Modern Warfare: Mobilized, Call of Duty: Modern Warfare 3, Call of Duty: Modern Warfare 3: Defiance i Call of Duty: Black Ops II.

Call of Duty: Modern Warfare: MobilizedEdytuj

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Modern Warfare 3Edytuj

Pistolet maszynowy MP7 występuje w kampanii, jednak nie jest do naszej dyspozycji. Posługują się nim bowiem niektórzy z operatorów SAS. W operacjach specjalnych dostępny podczas niektórych misji. W trybie multiplayer odblokowywany na poziomie 74. To ostatni pistolet maszynowy do odblokowania. Mały rozrzut, duży magazynek na 40 pocisków i spore, nawet porównując z bronią szturmową, obrażenia czynią go jednym z najlepszych broni w trybie multiplayer. Bróń dysponuje jednym z najlepszych i najbardziej przejrzystych celowników mechanicznych w grze. W trybie przetrwania odblokowywany na 13. poziomie. Kosztuje 2000$. Jedna z lepszych opcji, sprawdza się świetnie w duecie ze strzelbą. Występuje takze w wersji na konsole Nintendo DS.

DodatkiEdytuj

Call of Duty: Modern Warfare 3: DefianceEdytuj

(do uzupełnienia)

Call of Duty: Black Ops IIEdytuj

Pistolet MP7 pojawia się w misji Pięta Achillesa grając Faridem i w kolejnej misji Odyseusz. Broń pojawia się również w trybie multiplayer posiadając 40 pocisków w magazynku. Charakterystyczny uchwyt broni znany z Call of Duty: Modern Warfare 3 został usunięty, ale można go dołączyć jako dodatek do broni. Pistolet maszynowy MP7 jest nadal bardzo zabójczy i często używany przez graczy.

CiekawostkiEdytuj

Call of Duty: Modern Warfare 3Edytuj

  • Broń ta jest często używana przez graczy do zdobycia M.O.A.B..

Call of Duty: Black Ops IIEdytuj

  • W Black Ops II jest przeładowywany szybciej niż w Modern Warfare 3.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki