FANDOM

Cod5topright BlackopsNewTopright Ztr

MDT lub Teleporter – urządzenie występujące w Call of Duty: World at War, Call of Duty: Black Ops i Call of Duty: Black Ops III w trybie Zombie na mapach Der Riese, Kino der Toten, "Five", Dead Ops Arcade, Call of the Dead, Moon, The Giant i Der Eisendrache.

Jak nazwa wskazuje, to urządzenie przenosi gracza (lub graczy) do panelu (mainframe). Jest on bardzo przydatny gdy jesteśmy otoczeni przez hordę zombie. Działa po włączeniu zasilania.

Der RieseEdytuj

Są 3 teleporty, Z-A, Z-B i Z-C. Po włączeniu zasilania trzeba podłączyć teleportery do panelu, żeby można było ich użyć i mieć dostęp do Pack-a-Puncha. Gdy uaktywnimy teleporter w lewym-górnym rogu ekranu pojawi się zegar i Dr Maxis powie "You have twenty-five seconds to link this to mainframe" (tłumaczenie. "Masz 25 sekund by podłączyć to do panelu") i wtedy gracz (lub jeden z graczy) będzie musiał iść do pomieszczenia startowego i podłączyć panel do teleportera. Gdy podłączymy panel do teleportera, teleporter zacznie działać i po chwili piorun uderzy na ziemię w pomieszczeniu startowym i pojawi się losowy power-up, ale czasem nic się nie pojawi. Gdy podłączymy wszystkie teleportery, będzie można skorzystać z Pack-a-Puncha. Każde użycie teleportera kosztuje 1500 punktów. Gdy użyjemy teleportera zostaniemy przeniesieni do pomieszczenia startowego. Gdy zombie będą przy teleporterze i gracz uruchomi go to zombie się spalą.

Kino der TotenEdytuj

Jest jeden teleporter i można go użyć za darmo. żeby użyć teleportera, trzeba podłączyć teleporter do panelu, tak samo jak w Der Riese tylko nie jest to na czas. Gdy użyjemy teleportera, zostaniemy przeniesieni do pokoju gdzie znajduje się Pack-a-Punch. Przybywanie w pokoju gdzie znajduje się Pack-a-Punch jest ograniczone i wtedy zostaniemy przeniesieni do nieznanego pomieszczenia, a następnie do pomieszczenia startowego. Po każdym użyciu teleportera, zostanie on przegrzany i wtedy trzeba czekać minutę czy dwie, żeby był gotowy do ponownego użycia. Tak samo jak w Der Riese zombie palą się przy teleporterze, gdy gracz użyje go.

"Five"Edytuj

Na tej mapie teleporter wygląda inaczej, i można je spotkać prawie we wszystkich pomieszczeniach i można ich używać za darmo. W przeciwieństwie do innych teleporterów, zombie mogą przechodzić przez nie bez otrzymania obrażeń od teleportera. Złodziej z Pentagonu pojawia się przy teleporterze i ich używa.

Dead Ops ArcadeEdytuj

Pojawia się po zakończeniu wszystkich rund na arenie, w której jest (są) gracz (lub gracze) i przenosi na nową arenę.

Call of the DeadEdytuj

Jest powodem Original Characters Trapped Easter Egg. Richtofen mówi, że został on zepsuty i przeniósł ich (Tanka Dempsey'a, Nikolaia Belinskiego, Takeo Masakiego i jego samego) za daleko w przyszłość.

MoonEdytuj

Można go użyć na Ziemi by przenieść na Ksieżyc, i na Księżycu by przenieść się na Ziemię. Teleport przeniesie tylko wtedy, gdy wszyscy gracze są na panelu.

The GiantEdytuj

Der EisendracheEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Nieużywany teleport znajduje się w "Five".
  • Jeśli nie zdążymy podłączyć panelu do teleportera na czas to Dr Maxis powie "Link time expired" (tłumaczenie. "Czas podłączenia minął") i trzeba zacząć od nowa podłączać teleporter.
  • Na początku teleporter nie działał sprawnie (można to usłyszeć w jednym z radiów w Der Riese) ale jakoś problemy zostały naprawione po przybyciu Richtofena i reszty.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki