FANDOM

Cod5topright

Mały opór – druga misja kampanii występująca w Call of Duty: World at War.

OpisEdytuj

Misja polega na zniszczeniu bunkra na wyspie Peleliu i zajęciu wybrzeża. Akcja dzieje się dwa lata po wydarzeniach z misji Semper Fi. Gdy armia amerykańska podchodzi do lądowania, desantowce zostają obsypane gradem pocisków z moździerzy. Sullivan wyciąga Millera z wody (jego desantowiec został zniszczony), i rozkazuje szeregowcowi wezwać ostrzał na pozycje Japończyków. Po ostrzale - dodatkowo zostało jeszcze kilka zszokowanych wrogów - Amerykanie rozpoczynają atak. Po długiej walce, udało się daleko odepchnąć Japończyków. W trakcie przemieszczania się oddział Sullivana zostaje zaskoczony przez dwie szarże Banzai Japończyków z którymi udało im się rozprawić na szczęście. Po przegrupowaniu się przy ciężarówce, Miller i Roebuck aby przerwać silny ostrzał nieprzyjaciela, przedostają się przez bunkier w celu z zlikwidowania wrogów z flanki. Oddział dostaje się w końcu do kolejnego bunkra a Miller dostaje rozkaz wyczyszczenia żołnierzy przy moździerzach i zniszczenia czołgów. Po wykonaniu zadań, Sullivan, Roebuck, Polonsky i Miller przegrupowują się przy drzwiach. Niestety, gdy Sullivan biegnie w kierunku drzwi, dostaje śmiertelny cios bagnetem. Tu misja się kończy.

Postacie Edytuj

BronieEdytuj

  Broń startowa  
  Broń do znalezienia  

CiekawostkiEdytuj

  • Jeżeli na plaży gracz wejdzie do trzech kraterów wypełnionych wodą, w kolejności od prawej do lewej, przy trzecim pojawią się cztery posągi. Będą one trzymały Ray Guny, które można podnieść i korzystać do końca misji.
  • Po zniszczeniu pierwszych umocnień i wejściu w dżunglę, przy pomocy komendy noclip, pod miejscem, gdzie siedzą sojusznicy, znajdują się trzy karabiny Typ 99.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki