FANDOM

Cod4topright MW3tr Feature MWRtopright
"Ej, Suzy!"
— MacMillan przed obaleniem kolbą żołnierza ultranacjonalistów.

MacMillan – postać występująca w Call of Duty 4: Modern Warfare i Call of Duty: Modern Warfare 3. Jest szkockim żołnierzem służącym w SAS, posiada stopień kapitana. Dowodzi grupą Alpha Six. Jest mentorem porucznika Price'a i dowodzącym oficerem podczas retrospekcji do próby zamachu na Zachajewa w 1996 roku. Ponadto MacMillan to świetny snajper jest spokojny i wyrafinowany. Działa precyzyjnie, posiada ogromną wiedzę na temat profesji snajpera, skutecznie i cicho likwiduje swoich przeciwników. W Call of Duty: Modern Warfare 3 dowodzi jednostką S.A.S pod pseudonimem Baseplate. Jest dyrektorem brytyjskich jednostek specjalnych. Pomaga również Price'owi w wielu kwestiach, między innymi udziela mu cennych informacji oraz dostarcza sprzęt. W żadnej misji jednak nie możemy zobaczyć jego wizerunku, obecny jest jedynie jego głos w przerywnikach.

CiekawostkiEdytuj

  • MacMillan po misji w Czarnobylu został prawdopodobnie przeniesiony do innej sekcji grupy, ponieważ wskutek upadku zestrzelonego śmigłowca na ulice Prypeci doznał poważnych obrażeń nogi wskutek dogorywającego wirnika głównego.
  • MacMillan w Modern Warfare 3 nazywa Price'a "synem" co sugeruje, że jest wiele lat starszy od niego.
  • Nigdy nie pokazano jego twarzy.
  • Na ulotce w środku gry MacMillan trzyma karabin M4A1, jednak nigdy podczas gry go nie użył.
  • Idąc chronologicznie MacMillan jest pierwszą postacią, którą widzimy w trylogii Modern Warfare, widzimy go w 1996.
  • MacMillan nie ma własnego modelu postaci.
  • To właśnie on nauczył wszystkiego Price'a.
  • Prawdopodobnie mieli z Price'm takie same charaktery.
  • Współpraca MacMillan'a i Price'a przypomina współpracę Price'a i Soap'a.
  • Jeżeli podejdziemy do śmigłowca bez niego, pilot zapyta się „Gdzie jest MacMillan?" i dopiero po przeniesieniu go będziemy mieli możliwość ewakuowania się.
  • W pewnym momencie, kiedy odzyskamy dane wywiadu bez alarmowania przeciwników, powie on, że mamy jaja.
  • Jeśli w odnowionej wersji Modern Warfare gracz włączy cheat "Melonowa głowa" jego imię zmieni się na MacMellon.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki