FANDOM

Cod4topright MW2icontr MW3tr BlackopsNewTopright BO2topright Feature MWRtopright

Mi-24 Hind (ros. Ми-24 задними) – rosyjski ciężki helikopter bojowy występujący w serii Modern Warfare, a także Black Ops.

WystępowanieEdytuj

Call of Duty 4: Modern WarfareEdytuj

Mi-24 jest jednym z dwóch helikopterów używanych przez Ultranacjonalistów. Odgrywa ważną rolę w misji "Koniec gry". W Prypeci można je spotkać na Cmentarzysku Maszyn, jak i w powietrzu. Mi-24 można zestrzelić ze Stingera. RPG-7 jest za wolne. W misji "Koniec gry" zostaje zestrzelony przez Mi-28. W trybie multiplayer jest on głównym śmigłowcem drużyn Specnaz i Opozycji.

Call of Duty: Modern Warfare 2Edytuj

Rosyjska armia wykorzystuje je w ataku na Stany Zjednoczone oraz w ataku na obóz ratunkowy. Możemy je niszczyć strzelając z Javelina. Jest dostępny także w trybie multiplayer.

Call of Duty: Modern Warfare 3Edytuj

Dużo z nich występuje w misji "Czarny wtorek". W misji "Zwrot do nadawcy" Nikołaj pilotuje go, choć się rozbija. Występują również w misji "Żelazna dama". Jeśli chodzi o tryb "operacje specjalne" można je znaleźć w kilku miejscach. W trybie multiplayer pojawia na mapie Arkaden, gdzie jest zniszczony na dziedzińcu mapy.

Call of Duty: Black OpsEdytuj

W tej części gry występuje wczesna wersja Mi-24 oznaczona literą A. Pojawia się w kampanii, w jednej z misji pilotujemy go razem Frankiem Woods'em. Dostępny jest w trybie multiplayer, a także w trybie zombie.

Call of Duty: Black Ops IIEdytuj

W kampanii z lat 80-tych jest najczęstszym śmigłowcem pojawiającym się podczas rozgrywki. W nowoczesnej kampanii też go nie zabrakło będzie w Singapurze oraz w Afganistanie.

Ciekawostki Edytuj

  • W krajach NATO jest on nazywany Hind, co oznacza łanię

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki