FANDOM

Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty 4: Modern Warfare. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 2. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare 3. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Modern Warfare Remastered.

Mi-28 Havoc (ros. Ми-28) - rosyjski helikopter szturmowy używany przez siły opozycji, lojalistów oraz ultranacionalistów w seri Modern Warfare.

WystępowanieEdytuj

Call of Duty 4: Modern Warfare Edytuj

Pierwszy raz możemy go dostrzec, kiedy zapewnia wsparcie bojowe w misji Kryjówka. Pojawia się misji Jeden strzał, jeden trup, gdzie najpierw zasłania nam widok, a później zostaje zestrzelony. Kolejny Havoc zostaje strącony przez Price'a i gdy spada przygniata nogę MacMilanowi.

Call of Duty: Modern Warfare 2Edytuj

W Modern Warfare 2 helikoptery te są główną siłą rosyjskich wojsk atakujących USA. Jeden MI-28 zostaje zniszczony w misji Whiskey Hotel. W całej kampani Mi-28 wyparł trochę przestarzałego MI-24Hind. Jest dostępny w trybie multiplayer.

Call of Duty: Modern Warfare 3 Edytuj

W tej części Mi-28 znów się pojawił. Jest widoczny w filmie na początku gry. Nastepnie widuje się go w misjach Goalpost i Persona Non Grata.

CiekawostkiEdytuj

  • W Modern Warfare 2 pilotowany jest przez dwie kopie Peaylo.
  • W misji Goalpost załogi czołgów abramsów, ciągle mylą Mi-28 z Hindem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki