FANDOM

Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: Black Ops II.

Mike Harper – postać i towarzysz głównego bohatera występujący w Call of Duty: Black Ops II. Pojawia się w kampanii w misjach: Celerium, Upadły Anioł, Karma, Pięta Achillesa, Odyseusz (jeśli przeżyje), Cordis Die (jeśli przeżyje) i Dzień sądu (jeśli przeżyje). Przyjaźni się z Sekcją i Salazarem. W misji "Pięta Achillesa" może zostać zabity przez Farida lub może zostać oszczędzony (zależy od gracza). W misji "Upadły anioł" może zostać poparzony w twarz, lecz nie ma to wpływu na przebieg gry (jednak podczas misji Karma, Salaraz oraz Chloe zwrócą uwagę na jego stan), ale jeśli do tego nie dopuścimy dostaniemy osiągnięcie "Wyglądasz znakomicie".

Wybory graczaEdytuj

Opcja pierwszaEdytuj

Farid zabije Harpera i później jego rola w Cordis Die zostaje przekazana Agentowi Samuels. Ale Farid zostaje uratowany i uratuje Chloe.

Opcja drugaEdytuj

Harper zostaje oszczędzony ale kosztem Farida który został zabity przez Menendeza. Nie będzie go w trakcie misji "Pięta Achillesa" i nie będzie w stanie uchronić Chloe, w misji "Odyseusz" zabija Salazara za zdradę.

CiekawostkiEdytuj

  • Głos podkłada mu Michael Rooker, co ciekawsze Michael Rooker zagrał siebie w Call of the Dead.
  • Pojawia się na koncercie Carry On na końcu gry.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki