FANDOM

Cod4topright CoD4DStr MW2icontr MW2DStr BlackopsNewTopright MW3tr BO2topright Codghostsicon Call of Duty Ghosts Extinction icon AWtopright

M134 Minigun – minigun występujący w Call of Duty 4: Modern Warfare, Call of Duty 4: Modern Warfare (Nintendo DS), Call of Duty: Modern Warfare 2, Call of Duty: Modern Warfare: Mobilized, Call of Duty: Black Ops, Call of Duty: Modern Warfare 3, Call of Duty: Black Ops II, Call of Duty: Strike Team, Call of Duty: Ghosts i Call of Duty: Advanced Warfare.

Opis

6-lufowy karabin maszynowy powstały w oparciu o działo Gatlinga. Cechuje się wysoką szybkostrzelnością i dużymi obrażeniami, ale niestety jest bronią stacjonarną. Ma w nieskończoność amunicji, ale w zależności od części może się przegrzewać lub nie.

Call of Duty 4: Modern Warfare

Minigun występuje w misji "Gorączka", gdzie za jego pomocą gracz może osłaniać resztę oddziału przed atakami Ultranacjonalistów.

Call of Duty: Modern Warfare 2

Minigun 1 os mw2

W tej części miniguna można używać już w drugiej misji, kiedy przejeżdża się Humvee przez afgańskie miasto. W misji "Z własnej woli" James Ramirez używa broni, broniąc pomniku Waszyngtona, kiedy leci Black Hawkiem. Kilka niezamontowanych minigunów jest też w domu Makarowa w misji "Niedokończone sprawy", ale nie można z nich skorzystać.

W trybie multiplayer występuje na mapach: Karachi, Skidrow, Rundown, Wasteland i Overgrown

W misji operacji specjalnych "Wielki brat" jeden z graczy obsługuje miniguna w Black Hawku, takim samym jak w misji "Z własnej woli".

Call of Duty: Modern Warfare 3

Minigun powrócił w nowej części Modern Warfare. Obsługuje się go w śmigłowcu w misji "Czarny wtorek". W porównaniu z poprzednią częścią, ma on mniejszą szybkostrzelność i prędkość wylotową pocisku. Ponownie pojawia się zamontowany na czołgu M1A2 Abrams w misji "Goalpost", ale tam używany jest ten sam model co w Modern Warfare 2.

Występuje w rozbitym śmigłowcu na mapie Bakaara i na mapie z kolekcji pierwszej Liberation w lesie.