FANDOM

MW2icontr BlackopsNewTopright MW3tr

Model 1887 – strzelba występująca w Call of Duty: Modern Warfare 2, Call of Duty: Black Ops i Call of Duty: Modern Warfare 3.

Call of Duty: Modern Warfare 2

Kampania

Broń tą można znaleźć w następujących misjach:

Wielu graczy

Broń zostaje odblokowana na 67. poziomie jako ostatnia w kategorii. Przez pewien czas była bardzo potężną bronią na krótki dystans, szczególnie z dodatkiem Akimbo. Jednak łatka 1.07 obniżyła maksymalny zasięg broni, przez co popularność broni znacznie spadła, a gracze zaczęli częściej korzystać ze SPAS-12. Ze względu na niską szybkostrzelność zalecany jest atut Moc obalająca zwiększający szansę zabicia jednym trafieniem oraz dodatek Akimbo zwiększający siłę rażenia. Niezalecany jest natomiast FMJ, ponieważ nie poprawia on i tak słabej penetracji nabojów.

Galeria

Call of Duty: Black Ops

Model 1887 występuje tylko w misji "Workuta", gdzie wykorzystywany jest przez Masona podczas ucieczki na motorze. Można go także przywołać przy użyciu komendy give all. Broń zadaje takie same obrażenia co maksymalnie KS-23, dodatkowo jest bardzo skuteczna nawet na dalekim dystansie.

Call of Duty: Modern Warfare 3

Kampania

Broń pojawia się jedynie w misji "Znowu to samo", gdzie korzysta z niego afrykańska milicja. Części drewniane zostały zastąpione przez syntetyczne, do tego ma celownik pochodzący z M1014.

Wielu graczy

Broń można odblokować na poziomie 62., jako ostatnią w kategorii. Niezwykle skuteczna na bliskim dystansie, gdzie wystarczą tylko 4 śruciny do zabicia nieopancerzonego przeciwnika. Ma też dużo większy zasięg niż w Modern Warfare 2, jednak cechuje się niską szybkostrzelnością.

Tryb przetrwania

W misjach na łatwym poziomie jest bronią startową gracza oraz w pierwszych rundach jest wykorzystywany przez wrogą piechotę. Model 1887 jest skuteczny przez kilka pierwszych rund, jednak szybko zaczyna cierpieć z powodu trybu ognia i małego magazynka.

Ciekawostki

Ogólne

  • Jest to jedyna strzelba posiadająca niebieskie łuski.
  • Jest to jedna ze starszych broni w serii - Model 1887 trafił do produkcji jeszcze w XIX wieku.
  • Podczas korzystania z broni widać nawiązania do filmu "Terminator", np. w trakcie ucieczki z Workuty w Call of Duty: Black Ops oraz przy przeładowaniu po strzale.

Call of Duty: Modern Warfare 2

  • W kampanii magazynek mieści 5 pocisków, a w trybie dla wielu graczy 7.
  • Do wypuszczenia łatki 1.07 była najpopularniejszą bronią w trybie dla wielu graczy.

Call of Duty: Black Ops

  • Model 1887 otrzymany przy użyciu komendy "give all" posiada animację przeładownia, ikonę HUD i dźwięk wystrzału SPAS-12.
  • Model broni pochodzi z Modern Warfare 2.
  • Między przeładowaniami możemy wystrzelić 2 naboje.

Call of Duty: Modern Warfare 3

  • Z wersji ze złotym kamuflażem wyrzucane są złote łuski.
  • We wczesnej fazie projektowej trybu Przetrwania broń wykorzystywała ikonę HUD z Call of Duty: Modern Warfare 2.