FANDOM

BO3topright Ztr

Moduł Groph – funkcja trybu zombie występująca na mapie Gorod Krovi. Jest to kapsuła zrzucana na jeden z obszarów mapy, która zawiera schematy sieci potrzebne do naprawienia sieci kontroli smoka, dzięki czemu możliwe jest podróżowanie smokiem. Późniejsze moduły zawierają losowe power-upy.

Do wezwania modułu konieczne jest włączenie zasilania. Od tego momentu zombie upuszczają czasami walce kodów w trzech kolorach. Należy je umieścić w komputerze w odpowiednim pomieszczeniu. Kolory te określają, w którym. Niebieski w dowództwie, czerwony w fabryce czołgu, a żółty w magazynie. Ponadto po podniesieniu walca na ekranie również pojawia się informacja, gdzie należy go umieścić. Należy pamiętać, że jeden gracz może posiadać tylko jeden walec. Po dokonaniu tego na niebie można dostrzec zielony promień światła. Właśnie tam wylądował moduł. W sumie jest siedem miejsc, w których może on wylądować:

  • na placu Belińskiego,
  • pomiędzy sklepem a bunkrem operacyjnym,
  • na najwyższym piętrze infirmerii,
  • na najwyższym piętrze zbrojowni,
  • przed wejściem do dowództwa smoka
  • wewnątrz dowództwa smoka
  • w magazynie.

Moduł przyciąga uwagę zombie, którzy próbują go zniszczyć. Wytrzymałość kapsuły sygnalizuje kolor świecących się dookoła niej lamp. Od największej do najmniejszej są to zielony, żółty i czerwony. Gracz musi obronić moduł, zabijając 15 zombie w jego pobliżu. Trzeba tu zwrócić uwagę, że po wezwaniu modułu zombie zaczynają odradzać się w nieskończoność, dopóki nie zostanie on zniszczony lub otwarty. W tym drugim przypadku, gracz może odebrać zawartość kapsuły.

Osiągnięcia i trofea

Milosc i wojna obrazek osiagniecia Miłość i wojna (Srebrne Silver) (75Gamerscore)
Na Gorod Krovi, jedyny musi być uwolniony.
Pierwszy lot obrazek osiagniecia Pierwszy lot (Brązowe Bronze) (15Gamerscore)
Na Gorod Krovi, dosiądź smoka.

Galeria