FANDOM

Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty. Temat tego artykułu pojawił się w grze Call of Duty: United Offensive.

Sierżant Moody - jeden z głównych bohaterów gry Call of Duty i dodatku Call of Duty: United Offensive.
1awnville-3.jpg

Sierżant Moody razem z szeregowym Elderem.

Moody jest bardzo rygorystyczny, ma ostry charakter nie znosi sprzeciwu mimo, to jest bardzo pomysłowy w zastawianiu pułapek. To on uczy nas podstaw strzelania, rzutu granatem i wysadzania obiektów w Camp Toccoa podczas treningu. Nie występuje przez następne 2 misje, aż do misji Dawnville, gdzie na początku pomagamy mu razem z kapitanem Foley`em bronić umocnionego punktu, aż do przybycia Tygrysa. Pod koniec misji wsiadamy z nim do samochodu by odjechać do amerykańskiego sztabu. W następnej misji to on prowadzi
114px-Moody CoD.jpg
samochód, ten którym jedziemy na początku misji oraz ten zdobyczny. W następnej misji dowodzi atakiem na pozycje dział ostrzeliwujących plaże Normandii, w tym poziomie zostaje ranny podczas bohaterskiego niesienia rannego kolegi. Miesiąc od tych wydarzeń Moddy razem z kapt. Foley`em zostaje wysłany by odbić z dworku jeńców: kapitana Price`a i majora Ingrama, okazało się jednak, że drugiego z nich nie ma na miejscu, nie występuje w misji w której odbijamy z obozu jenieckiego majora Ingrama. W podstawowej wersji gry występuje także w 3 od końca misji, w której poszukuje dokumentów na temat rakiet V2 w ardeńskich lasach. W dodatku United Offensive występuje we wszystkich misjach nie odstępując gracza na krok z wyjątkiem ostatniej misji.

CiekawostkiEdytuj

  • W misji Brecourt, po przeniesieniu rannego kolegi do okopu, napis nad głową Moody'ego jest czerwony, jednak gdy się oddalimy i strzelimy do sierżanta, jego napis stanie się zielony (cudowne uzdrowienie).
  • Moody to z języka angielskiego ,,nastrojowy".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki