FANDOM

CoD1tr CoDUOtr CoDFHtr CoD2tr Cod5topright CoD5DStr BlackopsNewTopright

Mosin-Nagant – karabin powtarzalny występujący w Call of Duty, Call of Duty: United Offensive, Call of Duty: Finest Hour, Call of Duty 2, Call of Duty: World at War i Call of Duty: Black Ops. Używany przez Armię Czerwoną podczas II wojny światowej.

Call of Duty i Call of Duty: United OffensiveEdytuj

Kampania Edytuj

Broń ta występuje we wszystkich misjach kampanii radzieckiej. Cechują ją wysokie obrażenia i celność a także skuteczność na dalekim dystansie, jest za to nieefektywna na bliskim starciu. Czasem można się też natknąć na snajperską odmianę Mosin-Nagant. Różni się od pozostałych jedynie tym, że ta wersja zawiera lunetę.

Multiplayer Edytuj

Jest praktycznie taka sama jak w trybie dla jednego gracza.

Call of Duty: Finest HourEdytuj

(do uzupełnienia)

Call of Duty 2Edytuj

KampaniaEdytuj

Mosin-Nagant po raz pierwszy pojawia się w misji "Szkolenie Armii Czerwonej", gdzie razem z pistoletem TT-30 jest naszą pierwszą bronią odblokowaną w grze. Broń ta występuje też w reszcie misji rosyjskich, lecz nie jako broń startowa. Mosin-Nagant jest ulubioną bronią porucznika Wolskiego. Używa go we wszystkich misjach kampanii radzieckiej za wyjątkiem ostatniej misji tej kampanii, gdzie korzysta z SVT-40.

Call of Duty World at WarEdytuj

KampaniaEdytuj

Występuje we wszystkich misjach kampanii rosyjskiej jednak. Nie można go jednak użyć w misji Krew i żelazo, gdyż gracz steruje czołgiem.

MultiplayerEdytuj

W trybie wielu graczy broń ta może zostać odblokowana po osiągnięciu 21 poziomu.

Tryb ZombieEdytuj

Normalnie Mosin-Nagant nie występuje w trybie Zombie, ale można go zdobyć na mapach Verrückt i Der Riese przy pomocy komend. W plikach gry znajdują się informacje o ulepszonej wersji broni. Dzięki nim można by dodać broń do gry przy pomocy modyfikacji.

Call of Duty: World at War (DS)Edytuj

(do uzupełnienia)

Call of Duty Black OpsEdytuj

Występuje tylko w kampanii w misji Projekt Nova. Jest też wersja z lunetą, którą można zdobyć od martwych sojuszników. W trybie wielu graczy występuje jako emblemat pod nazwą "Mosin".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki